عصر بازار

کلاهبرداران ۱۱ میلیاردی دستگیر شدند

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری چهار متهم به کلاهبرداری ۱۱ میلیارد ریالی در این بخش از استان تهران خبر داد.

کلاهبرداران ۱۱ میلیاردی دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی شکایت چند نفر از دامداران شهرستان ورامین مبنی بر وقوع کلاهبردار با چک های بدون محل، رسیدگی به این پرونده در دستور پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران قرار گرفت.

    وی گفت: کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان دریافتند که متهمان پس از جلب اعتماد دامداران، اقدام به خرید گسترده دام از سطح شهرستان ورامین کرده و با ارائه چک های بدون محل، بیش از 11 میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

    ناظری افزود: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی، مخفیگاه متهمان را در شهرستان ورامین شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی آنان را دستگیر کردند.

    وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به بزه انتسابی اعتراف کردند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی