عصر بازار

پرداخت وام ۱۳ میلیاردی کارگشایی به نیازمندان استان تهران

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴۴ هزار و ۸۰۰ مورد رسیدگی به وضعیت کارگشایی نیازمندان استان تهران با پرداخت ۱۳ میلیارد تومان انجام شده است.

پرداخت وام ۱۳ میلیاردی کارگشایی به نیازمندان استان تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگران، محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران  اظهار داشت: از تعداد57 هزار زن سرپرست خانوار این نهاد، 9 هزار و 500 نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده که حق بیمه آن ها بطور صد درصد توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت می‌شود.

    وی با بیان اینکه تعداد 7 هزار و 900 نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان تهران فاقد مسکن هستند، تصریح کرد: به خانواده‌های فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد، مبلغ 20 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می‌شود و خانوارهایی که تعداد عایله آنان زیاد است در اولویت دریافت این وام هستند.

    ولیئی افزود: برخی از املاک مصادره‌ای در اختیار این نهاد، با هدف تأمین هزینه مورد نیاز محرومان و نیازمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد که فروش و ساخت و ساز این املاک با اجازه شهرداری صرف امور نیازمندان می‌شود.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: سال گذشته 16 هزار وام کارگشایی به مبلغ 35 میلیارد تومان پرداخت و امسال نیز 13 میلیارد تومان، به 44 هزار و 800 مورد برای رفع گرفتاری نیازمندان پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی