عصر بازار

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد:

باید از فرصت خدمتگذاری به مردم، نهایت استفاده را داشته باشیم

عصر اعتبار- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب استان قم، گفت: باید از فرصت خدمتگذاری به مردم که خداوند برای ما مهیا نموده است کمال استفاده را داشته باشیم.

باید از فرصت خدمتگذاری به مردم، نهایت استفاده را داشته باشیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این هم اندیشی حجت الاسلام و المسلمین شیخی-مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک – با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری کارکنان گفت: باید از فرصت خدمتگذاری به مردم که خداوند برای ما مهیا نموده است کمال استفاده را داشته باشیم.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک با اشاره به صفات اخلاقی رسول اکرم(ص) گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) از اخلاق حسنه و نیکویی برخوردار بود به طوری که خصوصیات رفتاری و شخصیت ایشان زبان زد خاص و عام بود.

    وی با بیان اینکه نماز پایه و اساس دینداری ماست و سفارشات فراوانی در رابطه با نماز اول وقت شده است، اظهار داشت: انتظار می رود کارکنان بانک مهر اقتصاد به عنوان کارکنان بسیجی و ارزشی در برپا داشتن نماز اول وقت، اهتمام لازم را داشته باشند و توجه نمایند که دشمنان برنامه ریزی های دقیقی را در فضای های مجازی انجام داده اند که ورود به این فضاها سبب غفلت از معنویات می گردد.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک مهراقتصاد راحتی و آسایش امروز را مرهون مجاهدت، رشادت و ایثارگری های شهدا دانست، و گفت: باید با عملکرد مناسب ادامه دهنده راه این عزیران باشیم و همواره در مسیری که این عزیزان برای ما ترسیم کرده اند حرکت کنیم.

    در ادامه این هم اندیشی بهروز درخشان-رئیس اداره امور شعب استان- به گزارشی از وضعیت عملکرد استان پرداخت و تکریم ارباب رجوع را یکی از مولفه های اصلی مشتری مداری دانست و بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به عنوان اصلی ترین شاخصه مشتری مداری سبب افزایش رضایتمندی آن ها و جذب مشتریان جدید می شود.

    گفتنی است در این هم اندیشی، سرهنگ نظری-معاون اسبق سیاسی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)- نیز مطالبی درخصوص مسائل سیاسی روز کشور، منطقه و جهان اسلام بیان کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو