عصر بازار

پایبندی به اخلاقیات نقش مهمی در پیشگیری از تخلف دارد

عصر اعتبار- مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب استان گلستان، گفت: پایبندی به اخلاقیات نقش مهمی در پیشگیری ازتخلف و سوء استفاده های مالی در سازمان ها دارد.

پایبندی به اخلاقیات نقش مهمی در پیشگیری از تخلف دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محسن منشوری- مدیر کل  بازرسی و حسابرسی بانک -در این نشست ضمن قدردانی از تلاش کارکنان گفت: پایبندی به اخلاقیات نقش مهمی در پیشگیری از تخلف و سوء استفاده های مالی در سازمان ها دارد.

    وی با تاکید بر نقش کارکنان در پیشبرد اهداف کلان بانک، جایگاه فعلی بانک مهر اقتصاد و اعتماد مردم را مرهون وجود همکاران  متعهد با اخلاق و کارآمد دانست.

    منشوری با بیان  اینکه  نظارت و کنترل سبب پیشگیری از تخلف می شود، افزود: رعایت انضباط کاری، اجرای درست دستورالعمل ها در کنار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از مهمترین مولفه هایی است که باعث ارتقای سلامت اداری، مالی و افزایش بهره‌وری بانک می شود.

    مدیرکل بازرسی و حسابرسی تقویت فرهنگ نظارت پذیری، پاسخگویی، شفاف سازی، قانون مداری و تمرکز بر کنترل‌های پیشگیرانه را از اولویت‌های راهبردی اداره کل بازرسی و حسابرسی عنوان کرد وگفت: کارکنان باید با مطالعه دقیق آیین نامه ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و به کارگیری دقیق آن  در افزایش سطح سلامت سازمانی مثمر ثمر واقع شوند.

    منشوری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری با مدیریت صحیح منابع و ترسیم رابطه ای موثر با بنگاه های اقتصادی در کنار همکاری و تلاش کارکنان، عملکرد بانک در استان با رشد بیشتری همراه شود و از این طریق خدمات مطلوبتری به مشتریان ارائه گردد.

    در ادامه، رسول سعیدی حقیقت - رئیس اداره امور شعب استان گلستان - به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در استان پرداخت و گفت: امیدواریم با همت و یاری همکاران خدوم استان و استفاده از تمامی ظرفیت ها، شاهد ارتقاء و شکوفایی اهداف متعالی بانک مهر اقتصاد باشیم.

    گفتنی است این نشست بعد از پیش مجمع بازرسی سال 94 برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو