عصر بازار

معاون رئیس جمهوری:

بخشی از آموزش کادر بانکی کشور به مدرسه کسب و کار واگذار می شود

عصر اعتبار- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: با گشایش نخستین مدرسه رسمی کسب و کار در کشور، در صورت آماده بودن زیرساخت های آن، بخشی از آموزش نیروهای مورد نیاز بانک ها، بیمه ها و سیستم حمل و نقل کشور را به این مدرسه واگذار خواهیم کرد.

بخشی از آموزش کادر بانکی کشور به مدرسه کسب و کار واگذار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، جمشید انصاری روز یکشنبه در آیین گشایش نخستین مدرسه کسب و کار کشور در زنجان افزود: قبل از راه اندازی این مدرسه در کشور با استانداردهای بین المللی، مدرسه کسب و کار وجود نداشت و این موضوع فرصتی برای استان زنجان به منظور پیشرفت به شمار می آید.
    وی با اشاره به برداشت های مختلف از مفهوم مدرسه کسب و کار در استان، گفت: اهداف این مدرسه باید به درستی تبیین و نباید از مسیر درست که بر اساس نیازها شکل گرفته منحرف شود.
    رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با اشاره به ضعف نظام آموزشی دانشگاه ها، گفت: دانشگاه های ایران نتوانستند پاسخگوی نیازهای دولت و ملت در بحث تربیت مدیران حرفه ای برای توسعه اقتصاد باشند.
    انصاری با تبیین اهداف این مدرسه، گفت: اهداف مشخص تخصصی مدیریتی که تدریس آن کار هرکسی نیست و آشنایی با اصول مدیریت حرفه ای دستگا ه های مختلف اداری - صنعتی از جمله این هدف ها محسوب می شود.
    وی به مشکلات مدیریتی کشور اشاره و تاکید کرد: بزرگترین گرفتاری دولت این است که کسانی سکاندار مدیریت نهادها هستند که با اصول مدیریت آشنایی ندارند و آموزشی در این رابطه ندیده اند.
    رئیس سازمان امور اداری و استخدامی ابراز کرد: مدیریت، حرفه ای است که به جز رشته تخصصی، باید به یک مدیر برای مدیریت آموزش داده شود.
    به گزارش ایرنا، این مدرسه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی ، استاندار زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، فرماندار و شماری از مسئولان دولتی شروع به کار کرد.
    مدرسه کسب و کار صوفی با ایده پروفسور ثبوتی و برای نخستین بار در کشور به منظور عملیاتی کردن نظریه آموختن علم همراه با یادگیری برای عمل به آن در استان زنجان راه اندازی شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی