عصر بازار

استاندار یزد:

تحقق مسئولیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران با سپرده گذاری خیرین و مسئولین نهاد ها

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه سفر ۲ روزه خود به استان یزد با سید محمد میرمحمدی استاندار دیدار و گفتگو نمود.

تحقق مسئولیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران با سپرده گذاری خیرین و مسئولین نهاد ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این نشست صمیمی، اکبری ضمن تشریح تاریخچه و خدمات بانک بیان داشت : این بانک طی 9 سال فعالیت خود بالغ بر 2 میلیون 380 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه پرداخت نموده و گسترش منابع قرض الحسنه به منظور پرداخت وام با کارمزد صفر تا 4 درصد می تواند زمینه حل بسیاری از آسیب ها و مسائل اجتماعی باشد.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران 90درصد منابع قرض الحسنه خود را به پرداخت تسهیلات در زمینه های ازدواج، رفع مایحتاج ضروری، درمان بیماریهای خاص، اشتغالزایی و کارآفرینی اختصاص داده است.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان تا سال گذشته مبلغ 30 میلیون ریال بود و این بانک به عنوان پیشگام پرداخت تسهیلات یکصد میلیون ریالی ازدواج در شبکه بانکی کشور می باشد .
    میرمحمدی استاندار یزد نیز در ادامه بیان داشت : الگوسازی از اقدامات ارزشمند خیرین، تقویت روحیه خیراندیشی و خرد جمعی موثرترین پشتوانه بهبود سلامت اجتماعی هستند.

    وی افزود: کشور ما با مردمی خیراندیش و مردم دار توانسته است اعتقادات، ایمان و تلاش خود را برای حفظ استقلال و توسعه این مرزبوم به دنیا معرفی کند و الگویی ارزشمند برای کشورهای در حال توسعه باشد.
    استاندار یزد ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای شناسایی و توانمند سازی نیازمندان واقعی جامعه می تواند خدمات شایسته و مطلوبی را ارائه نماید و تمامی مسئولین و خیرین کشور وظیفه دارند با سپرده گذاری در این بانک، به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بیشتر برای رفع مایحتاج ضروری نیازمندان کمک نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی