عصر بازار

جلسه هم اندیشی روسای شعب استان یزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

عصر اعتبار- جلسه روسا و معاونین شعب استان یزد در دومین روز سفر مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به این استان در محل سالن جلسات ساختمان سرپرستی برگزارشد.

جلسه هم اندیشی روسای شعب استان یزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه نعمتی مدیر شعب استان یزد ضمن مغتنم شمردن سفر مدیر عامل و هیات همراه به این استان بیان داشت : امیدواریم این سفر منشاء خیر و برکت برای بانک قرض الحسنه مهر ایران و مردم فرهیخته استان یزد باشد که با همدلی و مهربانی به پیشبرد اهداف این بانک در جهت تحقق مسئولیت های اجتماعی کمک می کنند.
    وی افزود: همکاران ما در این بانک، کارکنان ساعی هستند که خدمت به مردم و هموطنان را سر لوحه کار خود قرار داده و با یکدیگر عهد بستیم که اهداف عالی بانک قرض الحسنه مهر ایران را به منصه ظهور برسانیم.
    نعمتی ادامه داد: برای اجرای سیاست ها و برنامه های تدوین شده بانک در استان یزد، گامهای مثبتی برداشته شده است، با این حال تمامی کارکنان استان به وضعیت موجود بسنده نکرده و برای دستیابی به شرایط مطلوب تر تلاش می کنند.
    مدیر شعب استان یزد تصریح کرد: انشالله با رهنمودهای مدیران عالی بانک بتوانیم بهتر و بیشتر در راستای خدمت رسانی به مردم و شکوفاهی اهداف بانک گام های موثرتری برداریم.
    مرتضی اکبری نیز ضمن تقدیر از تلاش همکاران برای دستیابی به اهداف و مسئولیت های اجتماعی بانک بیان داشت: یک دیدگاه کاملا مثبت، مردمی و جامع در استان یزد نسبت به بانک قرض الحسنه مهر ایران وجود دارد که مرهون همدلی وکوشش پرسنل استان می باشد.
    وی افزود: عملکرد بانک در این استان منجر به رضایتمندی مشتریان شده است و این امر نشان از درایت و اهتمام همکاران مجموعه دارد.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در این جلسه قصد داریم تا مسائل و مشکلات پیش روی بانک در استان یزد را جمع بندی نمائیم تا با رفع موانع موجود در فرصت باقی مانده اقدامات مثبت و مطلوبی برای دستیابی به اهداف و سیاست های سال 95 را انجام دهیم.
    وی اضافه کرد: امیدوارم تا با اهتمام کارکنان و مسئولین ستادی، شاهد تحولی بیشتر از قبل در ساختار، رفتار و عملکرد بانک باشیم.
    اکبری ضمن تاکید بر اهمیت رضایتمندی مشتریان بانک بیان داشت: رضایت صد در صدی مشتریان از خدمات و رفتار بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد بسیار ارزشمند است. این امر گوشه ای از عملکرد شماست که نشان دهنده تلاش پیگیر هموطنان یزدی که زبان زد خاص و عام است ، می باشد.
    در ادامه مشکلات استان در حوزه های مختلف انفورماتیک، سازمان، پشتیبانی، اعتبارات و تبلیغات توسط همکاران بیان شد و رهنمودهای لازم توسط مدیرعامل و روسای ادارات مرکزی ارائه گردید.
    در پایان، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن بازدید از شعب و دوایر ستادی استان، با پرداخت پاداش از زحمات پرسنل ساعی که رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به آنان را به همراه داشته قدردانی نمود.
    شایان ذکر است، توکلی مدیر امور استان ها، پورطولابی رئیس اداره حراست، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اقدامی رئیس اداره سازمان و برنامه ریزی و صادقی رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی در این جلسه حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی