عصر بازار

دیدار مدیریت بیمه دی و مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان

عصر اعتبار- مدیریت بیمه دی استان گیلان بامدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیریت بیمه دی و مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این نشست با حضور سرپرست مدیریت استان گیلان و مدیرکل بنیاد شهید استان و همچنین رؤسای بنیاد شهید مناطق 1 و 2 شهرستان رشت در دفتر بنیاد شهید برگزار شد.
در این دیدار ، آقای اسماعیلی گزارشی از روند فعالیت های شرکت بیمه دی و پیشرفت های به دست آمده در سال های اخیر ، به ویژه رسیدن به توانگری مالی 2 ، ارائه داد . وی در ادامه بر لزوم ارتباط مستمر با بنیاد شهید استان برای تحکیم روابط و حضور قدرتمند در سطح استان تأکید کرد.
پیشنهاد انعقاد قرارداد صدور بیمه های ثالث و بدنه برای پرسنل بنیاد به صورت اقساطی و همچنین پوشش بیمه های عمر و سرمایه گذاری به صورت کسر از حقوق ایشان از طریق بنیاد از بخش های دیگری بود که مدیریت استان گیلان مطرح کرد.
آقای پاکاری ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، این دیدار را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت : عملکرد شرکت بیمه دی ، در سطح استان گیلان بهبود چشمگیری داشته و این شرکت توانسته است توقعات پرسنل را در امر صدور بیمه نامه ها و ارائه خدمات مربوطه در زمان وقوع حادثه و خسارت به خوبی برآورده کند. این امر نوید بخش آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات کامل و مطلوب به جامعه هدف (خانواده معظم و معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران) است.
ایشان از آمادگی کامل برای تمدید بیمه نامه های موجود با شرکت بیمه دی ، خبر داد و از طرح بیمه های ثالث، بدنه و بیمه های عمر و سرمایه گذاری استقبال کرد .

برچسب ها
پورسعید خلیلی