عصر بازار

۹۹۷۷ بنگاه درقالب طرح رونق برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند

عصر اعتبار- معاون شهرکهای صنعتی وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: با توجه به طرح های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب و رئیس جمهوری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کشور ۹ هزارو ۹۷۷ بنگاه را درقالب طرح رونق شناسایی و به بانک ها برای عقد قرارداد معرفی کرده است.

۹۹۷۷ بنگاه درقالب طرح رونق برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا علی یزدانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بروجرد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در این راستا تاکنون نظام بانکی 74 هزار میلیارد ریال به بنگاه ها تسهیلات پرداخت کرده است.
وی اظهارکرد: با حضور در شهرستان ها و استان های مختلف کشور مشکلات شهرک های صنعتی را رصد کرده و از نزدیک در تعامل با تولید کنندگان برای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام می شود.
وی ادامه داد: بنگاه هایی که برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند باید به علم روز تولید مجهز بوده تا توان رقابت در بازارهای داخلی و خارجی را داشته باشند.
وی بیان کرد: از بین سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی بروجرد که مورد بازدید قرار گرفت شرکت زاگرش پوش در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت کرده زیرا از مواد اولیه داخلی برای تولید پوشاک بهره مند می شود.
معاون وزیر صنعت همچنین گفت: یک هزار و 200 بنگاه صادرکننده در شهرک های صنعتی کشور شناسایی شدند.
وی افزود: 388 خوشه صنعتی دارای قابلیت صادرات، در شهرک های صنعتی کشور شناسایی شده اند و با برگزاری کلاس های آموزش مدیریت صادرات، این بنگاه ها به بازارهای داخلی و خارجی دست پیدا خواهند کرد.
یزدانی از واحدهای تولید صبا ظرف آسیا ، زاگرس پوش بروجرد و شرکت تولید مونتاژکار سازان در این شهرستان دیدن کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی