عصر بازار

کشف طلای گم شده پس از ۱.۵ سال در گردن عروسک

عصر اعتبار- با تلاش کارشناسان پلیس فتا استان خراسان رضوی، طلا وگردنبند قیمتی مفقود شده بی نام و نشان به صاحبش بازگردانده شد.

کشف طلای گم شده پس از ۱.۵ سال در گردن عروسک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا گفت: مرد جوان در حالی که امیدی به بازگشت سرمایه و پیدا شدن کیف مفقود شده خود نداشت‌، با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا جهت گزارش فقدان کیف دستی کوچک خود که حاوی سیم کارتی اعتباری بوده مراجعه کرد.
 
شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا گفت شغلم ساخت طلا است و یک سال و نیم پیش در شب حادثه برای دریافت جواهری ارزشمند و تعمیر آن به منزل یکی از اقوام همسرم مراجعه  و گردنبند مذکور به همراه تعدادی انگشتر و گردنبند طلا سفید دیگر نیز داخل کیف دستی کهنه‌ای گذاشتم تا توجه کسی جلب نشود و کیف را نیز داخل بغل درب اتومبیل جاسازی کردم تا به منزل رفته و فردا صبح داخل مغازه به تعمیر جواهر قیمتی بپردازم که از بد حادثه هنگام پیاده شدن از ماشین متوجه افتادن کیف دستی به بیرون از خودرو نشدم و وقتی این موضوع را فهمیدم متاسفانه مکانی که از خودروام پیاده شدم را گشتم ولی اثری از کیف نیافتم.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر وجود سیم کارتی داخل کیف‌، کارشناسان اقدام فنی خود را آغاز و با تلاش و پیگیری‌های فنی صورت گرفته موفق به شناسایی مکان سیم کارت فعال شده و هویت فرد مورد نظر شدند.

کارشناسان پلیس فتا استان پس ازهماهنگی لازم فرد مورد نظر که پیک موتوری بود را به پلیس فتا احضار و در مواجهه با ادله فنی اظهار کرد، یک سال و نیم قبل هنگام برگشت از محل کار موتورم پنچر شد و برای گرفتن پنجری، از موتور پیاده شدم که کیف دستی کهنه‌ای دیدم و متوجه ارزش محتویات داخل آن نشده و چون رنگ آنها سفید بود به خیال اینکه بدل و بی‌ارزش هستند‌، توجهی به آن نکرده و کیف را با خود به منزل بردم و دخترم گردنبند شکسته‌ای را از داخل آن برداشت و به گردن عروسک خود آویخت و سایر محتویات آن نیز اسباب بازی وی شد.

کارشناسان به دنبال کشف حقیقت پس از کسب دستور قضایی به منزل وی مراجعه  که حقیقت گفته‌های پیک موتوری آنجا صادق بود و همانطور که وی گفته بود جواهرات ارزشمند به رنگ سفید بازیچه کودک چهار ساله شده بود.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی تاکید کرد: اموال گم شده پس از 1.5 سال به صاحبش بازگردانده شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی