عصر بازار

جشنواره کتاب سال تامین اجتماعی برگزار می شود

عصر اعتبار- مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور رسانه از برگزاری جشنواره کتاب سال تامین اجتماعی با محوریت معرفی نویسنده، مترجم، انتشارات و پایان نامه برتر خبر داد.

جشنواره کتاب سال تامین اجتماعی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علیرضا امیرپور افزود: اولین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره کتاب سال تامین اجتماعی تشکیل شد و فراخوان انتخاب کتاب سال نیز به زودی از طریق رسانه ها اعلام می شود.
دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره کتاب سال تامین اجتماعی گفت: هدف از اجرای این برنامه، توسعه فرهنگ کتاب خوانی و حمایت از گسترش ادبیات حوزه رفاه و تامین اجتماعی و شناسایی کتاب ها و نویسندگان برتر حوزه رفاه و تأمین اجتماعی و معرفی آنها به جامعه علمی است.
وی تشویق و حمایت از نویسندگان کتب برتر،و تقویت روحیه و انگیزه های تحقیق و پژوهش ، ارتقای سطح پژوهش های مرتبط با تامین اجتماعی ، شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های پژوهشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی و بهره گیری از پژوهش های علمی در سیاست گذاری ها و برنامه های اجرایی سازمان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.
امیرپور خاطرنشان کرد: فراخوان ارسال آثار به زودی در سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرد و پدیدآورندگان می توانند از این طریق آثار خود را به کمیته علمی ارائه دهند.
وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه و معرفی آثار برگزیده کتاب سال تامین اجتماعی همزمان با هفته تامین اجتماعی سال ٩٦ برگزار خواهد شد.
امیرپور با تاکید بر اینکه کمیته علمی این همایش زیر نظر موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی تشکیل می شود و کار بررسی و انتخاب نهایی آثار در این کمیته انجام می شود، گفت: آثار تالیفی و ترجمه ای و پایان نامه هایی که از سال ٩۰ به بعد منتشر شده اند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی