عصر بازار

معاون برنامه ریزی و سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران منصوب شد

عصر اعتبار- ​مدیر عامل بانک صادرات ایران یکی از نیروهای کارآمد و مجرب در عرصه مدیریتی کشور را به عنوان معاون برنامه ریزی و سرمایه های انسانی این بانک منصوب کرد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران منصوب شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، زراعتی طی حکمی در اول دی ماه، "دکتر مهرداد مظفری" را به عنوان یکی از کلیدی ترین معاونت های این بانک بزرگ منصوب کرد .
در بخشی از این حکم خطاب به دکتر مظفری آمده است:با استعانت از ایزد منان و بهره مندی از تجربیات و دانش خود در راستای تحقق رویکرد اساسی رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و همچنین نیل به پیشبرد هر چه بهتر امور و اعتلای نام و اعتبار بانک صادرات ایران موفق و موید باشید.
مدیرعاملی صندوق توسعه صنایع دریایی، معاون برنامه ریزی استانداری البرز، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری ایران خودرو،مدیر توسعه تحقیقات کاربردی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیر برنامه ریزی و توسعه کسب و کار سازمان مدیریت صنعتی شماری دیگر از مسئولیت ها در کارنامه مدیریتی معاون جدیدبرنامه ریزی و سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران وجود دارد.
همچنین وی پیشتر به عنوان مشاور مدیر عامل در امور مجلس و روابط برون سازمانی بانک صادرات ایران عهده دار مسئولیت بوده است.
مدیر عامل بانک صادرات ایران همواره به اهمیت سرمایه های انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی اشاره داشته است و با توجه به  برخورداری این بانک از نیروهای خلاق و توانمند،برنامه ریزی برای استفاده بهینه از این ظرفیت عظیم را مورد تاکید قرار داده و گزینش این مدیر جدید، حاکی از توجه به تحقق این مهم است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی