عصر بازار

انهدام باند سارقان تلفن همراه با بیش از ۳۰ فقره سرقت

عصر اعتبار- سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری دو سارق تلفن همراه در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به بیش از ۳۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان تلفن همراه با بیش از ۳۰ فقره سرقت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در چهار راه سیروس و زیر پل ری، جلسه ای با حضور کلیه معاونان تشکیل و پس از تجزیه و تحلیل سرقت ها و مشخص شدن شیوه و شگرد سارقان ، ماموران حین گشت زنی در محدوده بازار دو موتورسوار را که در حال پرسه زنی بودند تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: در همین حین این موتورسواران اقدام به سرقت یک دستگاه موبایل از یک شهروند کردند که بلافاصله ماموران به تعقیب آنها پرداخته و هر دو را دستگیر کردند.

موقوفه ای تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه اعتراف و در بازرسی بدنی از آنها پنج دستگاه تلفن همراه مسروقه و 600 هزار تومان وجه نقد مسروقه کشف شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی بررسی های انجام شده از سوابق متهمان مشخص شد که آنها تا کنون ده ها بار به اتهام جرایمی همچون سرقت موتورسیکلت، زورگیری و فروش مواد مخدر دستگیر شده ؛همچنین چهار سال نیز در زندان به سر برده اند.

به گفته سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، متهمان در بازجویی ها به بیش از 30 فقره سرقت تلفن همراه در محله های مختلف شهر تهران اعتراف کردند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی