عصر بازار

دیدار مدیران استانی بانک ایران زمین از هلدینگ شایگان

عصر اعتبار- مدیر شعب استانی بانک ایران زمین در دیدار با مدیران مجموعه هلدینگ شایگان پیرامون چگونگی ارائه خدمات بانکی به شرکت های زیر مجموعه به گفتگو پرداخت.

دیدار مدیران استانی بانک ایران زمین از هلدینگ شایگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دیدار که به میزبانی آقای بیژن اسور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره هلدینگ شایگان برگزار شد، رئیس هیئت مدیره شرکت های زیرمجموعه و مهرداد رضایی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت شهرساز شایگان، حسن تیموری مدیرعامل مهندسین مشاور پاک آب، مسعود بناری نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ارکان گستر پدیده در محل ساختمان هلدینگ شایگان با حضورحسین کوروش پسندیده مدیرشعب استان های البرز، قزوین و زنجان، اکبری رئیس شعبه مظاهری و بیگدلی نماینده بازاریابی این مدیریت در خصوص موارد مختلف و همکاری های دوجانبه بحث و گفت و گو شد.
    در این دیدار پسندیده مدیریت استان نسبت به معرفی و شرح سیاست های بانک ایران زمین پرداخته و حمایت بانک را از شرکت های این مجموعه درخصوص فعالیت های بانکی به ویژه صدور ضمانت نامه اعلام داشت.
    در ادامه مدیران این هلدینگ به معرفی شرکت های تابعه پرداخته و در نهایت اسور ریاست هیات مدیره هلدینگ با ابراز خرسندی از حضور مدیران بانک ایران زمین و توجه ویژه این بانک به مجموعه هلدینگ شایگان حمایت خود را از همکاری های مشترک مطرح و بیان کرد: هلدینگ شایگان یک هلدینگ چند رشته ای است که فعالیت اصلی شرکت های تابعه آن در صنعت ساخت است.
    وی افزود: این هلدینگ با تکیه بر ارزش های منحصر به فرد خود در آستانه تحولات بنیادین و عملیاتی و استقرار یک سیستم جامع مدیریت شرکت های متفاوت است و شرکت های تابعه هلدینگ در زمینه های مختلف اعم از مهندسی، تدارک، ساخت و بهره برداری پروژه های مهندسی آب و همچنین تامین مالی، سرمایه گذاری و اجرای پروژه های انبوه سازی، تاسیسات، ابنیه، راه، فعال بوده و دارای رتبه های بالا و متنوع است.
    در ادامه مدیرعامل شرکت هلدینگ شایگان این دیدار را سرآغاز تعاملات هر چه بیشتر این شرکت با بانک ایران زمین جهت انجام امور بانکی بخصوص ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی داخلی دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی