عصر بازار

سقف هفت برابری پرداخت پاداش کارکنان حذف شد

عصر اعتبار- ماده ۳۴ پیشنهادی کمسیون تلفیق مبنی بر پرداخت، هفت برابر حداقل حقوق کارکنان دولت که سبب دل‎ نگرانی مهندسان و متخصصان صنعت نفت و افزایش تقاضای بازنشستگی پیش از موعد شده بود در پی تلاش و مکاتبات وزیرنفت با رئیس و نمایندگان مجلس امشب در صحن علنی و با رای اکثریت نمایندگان حذف شد.

سقف هفت برابری پرداخت پاداش کارکنان حذف شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، شجاع الدین بازرگانی از حذف ماده ٣٤ در لایحه برنامه ششم توسعه کشور خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا، رای به حذف ماده یاد شده دادند؛ به این ترتیب موضوع تعیین سقف هفت برابری حداقل پرداختی پاداش پایان خدمت کارکنان دستگاه‎های اجرایی از دستورکار مجلس خارج شد.

معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس افزود: بنابراین در این زمینه قانون پیشین جاری و اجرا می شود.

وی گفت: وزیر نفت در این باره و با هدف صیانت از منابع انسانی تلاش‎های فراوان و رایزنی موثری با مجلس کرد که خوشبختانه نمایندگان نیز با توجه به اهمیت و حساسیت صنعت نفت، رای به حذف ماده یاد شده دادند.

بازرگانی افزود: به وزیر نفت که از طریق مکاتبات و مذاکرات با مقام‎ها به‎ویژه رئیس و نمایندگان مجلس، پیگیر موضوع بودند و کارکنان و متخصصان تلاشگر صنعت نفت، تبریک عرض می‎کنم و امیدوارم این موضوع سرآغازی بر پیروزی‎ها و موفقیت‎های بیشتر صنعت نفت باشد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی