عصر بازار

از سوی اداره کل روابط عمومی؛

اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم برگزار شد

عصر اعتبار- مرحله نهایی و آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان بانک مسکن برگزار شد.

اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مرحله نهایی و آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان بانک با هدف ایجاد محیطی معنوی در سطح سازمان و به وجود آوردن امکان بهره‌برداری از مفاهیم والا و شریف قرآن کریم برای کارکنان برگزار شد.
براساس این گزارش ،راه یافتگان به مرحله نهایی این دوره از مسابقات تعداد 52 نفر در رشته‌های مختلف بودند که در نهایت در مرحله نهایی مسابقات که با حضور اساتید برجسته قرآنی و مدیران ارشد بانک مسکن در مشهد مقدس برگزار شد؛، نفرات اول تا سوم هر رشته مشخص شدند.
این گزارش حاکی است ؛سیزدهمین دوره این مسابقات در رشته‌های مختلف قرائت، حفظ، مفاهیم، ترجمه شفاهی، نهج البلاغه، تفسیر و تدبر قرآنی(پژوهش) برگزار شد و برای دومین بار در طول دوره های اخیر، مسابقه فرزندان کارکنان نیز در قالب دو رشته و در مقاطع سنی مختلف به مسابقات اضافه شد.
شایان ذکر است، اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از سال 1380 اقدام به برگزاری سراسری قران کریم ویژه کارکنان کرده است به طوری که طی این دوره ها بیش از هشت هزار نفر از کارکنان بانک مسکن در این مسابقات شرکت کرده اند که این امر حاکی از روند صعودی میزان استقبال کارکنان این بانک از مسابقات قران دارد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی