عصر بازار

مدیر کل تعاون و پشتیبانی خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل اجرایی بیمه حوادث دانش‌آموزی به استان‌ها

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از ابلاغ دستورالعمل اجرایی بیمه حوادث دانش آ‌موزی به استان‌ها خبر داد.

ابلاغ دستورالعمل اجرایی بیمه حوادث دانش‌آموزی به استان‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، عباسعلی باقری اظهارکرد: براساس این دستورالعمل کلیه دانش آموزان در تمام مقاطع در طول سال تحصیلی جاری به طور کامل تحت پوشش بیمه حوادث و مازاد درمان قرار می گیرند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: تمامی اردوهای درون و یا برون مدرسه ای و اردوهای راهیان نور تحت پوشش بیمه حوادث دانش آموزی قرار دارند و درصورت بروز هرگونه حادثه ای، می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: قرارداد بیمه حوادث دانش آموزی با شرکت بیمه معلم منعقد شده که طی آن سطح پوشش و تعهدات آن نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است.

باقری بیان کرد:جبران غرامت فوت ناشی از حوادث  تامبلغ70 میلیون ریال، جبران غرامت نقص عضو تا مبلغ 1 میلیارد ریال جبران هزینه های سرپایی و بیمارستانی تا مبلغ15 میلیون ریال، جبران هزینه های جراحی ناشی از بیماری به شرط بستری تا مبلغ 6 میلیون ریال، کمک هزینه خرید و پیوند کلیه تا  مبلغ 20 میلیون ریال و جبران هزینه های کاشت حلزون تا سقف 100 میلیون ریال از تعهدات بخش حوادث و درمان می باشد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش درخصوص تعهدات قرارداد در بخش اردوهای دانش آموزی و اردوهای راهیان نور، افزود: پوشش بیمه ای در خسارت های جانی در داخل و خارج از مدرسه شامل کلیه اردوها و کارگاه های آموزشی، سالن ها و اماکن ورزشی متعلق به ‌آموزش وپرورش می شود .

وی پرداخت غرامت فوت و نقص عضو تا حد کامل و پرداخت هزینه های پزشکی دراثر حادثه تا سقف 100 میلیون ریال را از جمله تعهدات این قرارداد عنوان کرد و افزود: علاوه برصدور کارت برای تمامی بیمه شدگان، پوستری تهیه و به منظور اطلاع رسانی به دانش آموزان و اولیای آنان در مدارس نصب می شود

برچسب ها
پورسعید خلیلی