عصر بازار

قرعه کشی مشمولان طرح کلیک بانک صادرات ایران برگزار شد

عصر اعتبار- ​آیین قرعه کشی در میان یک میلیون نفر از مشمولان طرح کلیک بانک صادرات ایران همزمان با مناسبت های خجسته ربیع الاول با حضور جمعی از مدیران ارشد این بانک برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

قرعه کشی مشمولان طرح کلیک بانک صادرات ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک  با هدف معرفی، آشنایی، رشد و توسعه کیفی و کمی استفاده جامعه از درگاه های بانکداری الکترونیکی، طرح کلیک را به اجرا گذاشته است. قرعه کشی طرح مذکور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور مدیران عالی بانک، برگزار و ٧۰٢ جایزه ارزشمند این طرح با ارزش ٨ میلیارد و ٦۰۰ میلیون ریال شامل؛ ٢ دستگاه خودرو  IX٣٥هیوندای، ١۰۰ دستگاه لپ تاپ، ٢۰۰ دستگاه تبلت، ٢۰۰ ساعت مچی هوشمند، ٢۰۰ دستگاه تلفن همراه  هوشمند را  به برندگان قرعه کشی تخصیص داد.
براساس این طرح تمامی مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک و یا نسبت به گشایش حساب اقدام کرده بودند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و عضویت در باشگاه مشتریان بانک از طریق ورود به سایت بانک به نشانیwww.bsi.ir و انجام تراکنش‌های غیرحضوری امکان کسب امتیاز را داشتند.
این گزارش می افزاید؛ امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانیclub.bsi.ir محاسبه شده و مشتریان می‌توانستند در بازه زمانی مشخص شده با مراجعه به سایت بانک امتیازات خود را مشاهده کنند.
شایان توجه است؛ مشتریان حقیقی این بانک از طریق استفاده از درگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک، همبانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های بانک و  درگاه پرداخت اینترنتی مطابق طرح یاد شده، حائز امتیاز می شدند. بانک صادرات به منظور ترویج فرهنگ بانکداری نوین، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت مشتریان طرح های متنوع دیگری را در دستور کار قرار داده که در آینده از آنها رونمایی خواهد شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی