عصر بازار

مدیرعامل بانک رفاه

پویایی و نشاط سرمایه انسانی، یکی از مهم‌ترین سیاست های بانک رفاه است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک رفاه گفت: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی و پویایی و نشاط آن یکی از مهم‌ترین سیاست های بانک رفاه است.

پویایی و نشاط سرمایه انسانی، یکی از مهم‌ترین سیاست های بانک رفاه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر محمدعلی در مراسم افتتاحیه یازدهمین المپیاد ورزشی آقایان که با حضور جمعی از مدیران ارشد و ورزشکاران بانک ، 4 دی ماه سالجاری در مجموعه فرهنگی-ورزشی این بانک در بابلسر برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: به دنبال سازمان پویا و پر تحرک هستیم و باید تلاش کنیم روحیه نشاط و پویایی را در بین کارکنان حفظ کرده و ارتقا دهیم.
مدیرعامل بانک رفاه با تاکید بر پیگیری مستمر امور ورزشی و حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی در بانک، افزود: بسیار خرسندیم که در روزهای اخیر کارکنان توانمند بانک رفاه توانستند در عرصه علمی و ورزشی نظام بانکی دستاورد بسیار مطلوبی کسب کنند.
وی افزود: امیدوارم در این رویداد ورزشی علاوه بر تقویت نیروی جسمی، روحیه همگرایی، گروه گرایی و انسجام نیز در بین کارکنان بیش از پیش تقویت شود.
دکتر سهمانی با بیان اینکه جایگاه بانک رفاه در تمامی شاخص های عملکردی مطلوب است، افزود: لازم است با تلاش بیش از پیش کارکنان و به ویژه شما ورزشکاران ساعی، بانک بیش از گذشته ارتقاء یابد.
گفتنی است در یازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک رفاه، ورزشکاران این بانک از سراسر کشور در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، شنا، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، دومیدانی و آمادگی جسمانی به مدت یک هفته به رقابت می پردازند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی