عصر بازار

سفر مدیرعامل بانک توسعه صادرات به استان خوزستان

عصر اعتبار- دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات در آخرین سفر از سلسله دیدارهای خود با صادرکنندگان استانی با حضور در شهر اهواز از شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد.

سفر مدیرعامل بانک توسعه صادرات به استان خوزستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دیدار با استاندار این استان، حضور در شعبه جدید و در دست افتتاح این بانک در شهر اهواز، بازدید از فولاد خوزستان و گفتگو با مدیران این شرکت مهم صنعتی از مهمترین برنامه های کاری فشرده سفر دکتر علی صالح آبادی و هیات همراه بود.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات در این سفر از کارخانه فولاد خوزستان و مراحل مختلف تولید از سنگ آهن تا شمش فولاد، واحدهای تولید گندله، احیاء مستقیم ، ذوب و نهایتاً تولید شمش (بیلت و بلوم ) و تختال ( اسلب ) بازدید کرد.
در دیدار دکتر صالح آبادی با آقای غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، دو طرف بر حمایت از رشد صنعتی و تقویت حجم صادرات از این استان توافق کردند.
وی در این سفر میهمان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن این استان نیز بود و در گفت و گویی با فعالان اقتصادی و صادرکنندگان خوزستان به معرفی توانمندی ها و فعالیت های بانک توسعه صادرات پرداخت.
بررسی پتانسیل های صادراتی استان، بازگو کردن مشکلات پیش روی صادرات توسط اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، معرفی امکانات بانک و پروژه های انجام شده و در دست اقدام، بررسی توانمندی های موجود بانک و همچنین معرفی مدیران شعبه اهواز بانک توسعه صادرات را می توان از مهمترین ویژگی های این سفر به شمار آورد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی