عصر بازار

قهرمانی بانک کشاورزی در دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی

عصر اعتبار- دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی که به میزبانی بانک کشاورزی و با شرکت بانک های دولتی و خصوصی برگزار شد، با قهرمانی تیم ایثارگران بانک کشاورزی خاتمه یافت.

قهرمانی بانک کشاورزی در دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این المپیاد، ایثارگران 11 بانک دولتی و خصوصی در رشته های قرآن، فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، دارت، تیراندازی، شنا، دوومیدانی و کاراته با هم به رقابت پرداختند و در پایان، تیم بانک کشاورزی با کسب شش مقام اول، یک مقام دوم و دو مقام سوم در مجموع با کسب 22 امتیاز در جایگاه نخست این دوره از رقابت ها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، تیم های ایثارگران بانک های صادرات و ملی نیز به ترتیب با کسب 19 و 13 امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

این گزارش می افزاید امیر عباس مظفری مشاور مدیر عامل بانک کشاورزی در امور ایثارگران در مراسم اختتامیه این المپیاد هدف از برگزاری المپیاد ایثارگران شبکه بانکی را  مودت ، دوستی و ترویج اخلاق اسلامی دانست و گفت: ایثارگران برای کسب مدال دور هم جمع نمی شوند چراکه پیشتر در جبهه های جنگ مدالشان را گرفته اند ؛ این المپیاد، المپیاد اخلاق و جوانمردی است.

شایان ذکر است دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی  روز شنبه 27 آذر مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مرکز آموزشی رفاهی بانک  کشاورزی در بابلسر آغاز شد و تا روز پنجشنبه دوم دی ادامه داشت.

برچسب ها
پورسعید خلیلی