عصر بازار

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین پست‌بانک ایران و شرکت ملی پست

عصر اعتبار- تفاهم‌نامه همکاری به منظور توسعه فعالیت ها و خدمات مشترک و ارائه خدمات متناسب به مشتریان بین پست‌بانک ایران و شرکت ملی پست امضاء شد.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین پست‌بانک ایران و شرکت ملی پست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، طراحی و ایجاد سامانه خرید و فروش اینترنتی کشور، تجهیز دفاتر منتخب به دستگاه های ATM و POS ثابت و سیار، ایجاد و راه اندازی خطوط مبادله مورد نیاز برای جمع آوری وجوه و اسناد مالی، پرداخت تسهیلات و ارائه کارت های اعتباری به کارکنان پست، توسعه درگاه های الکترونیکی در روستاها، تعیین پست بانک به عنوان مجری سرویس های مالی از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه می‌باشد.
دکتر فرحی در مراسم امضای این تفاهم نامه ضمن تقدیر از همکاری های صورت‌گرفته گفت: با تشکیل کمیته مشترک به زودی این تفاهم نامه اجرا می شود. وی درخصوص تجهیز دفاتر مورد نظر نیز اظهارداشت: تاکنون 170 باجه به تجهیزات لازم مجهز شده و فعال خواهند شد. فرحی افزود: امیدواریم با این تفاهم نامه شاهد ارتقاء کیفیت خدمات مالی و جلب رضایت مشتریان باشیم.
همچنین مهندس مهری معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: همکاری متقابل پست و پست بانک، توان دو مجموعه را در قالب برد- برد افزایش داده و زیرمجموعه را از مزایای آن برخوردار می کند.
وی به استانداردسازی باجه های مشترک درسطح کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به این که دفاتر مشترک در نقاط استراتژیک شهری و روستایی قرار گرفته، استانداردسازی این دفاتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی