عصر بازار

برگزاری جلسه هم اندیشی و توسعه شعب استان تهران

عصر اعتبار- جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان تهران به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف شعب در جذب منابع، تخصیص مصارف و پیگیری وصول مطالبات با حضور توکلی مدیر امور استان ها، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل و سلطانیان مدیر شعب استان تهران در محل سالن جلسات ساختمان سرپرستی برگزار شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی و توسعه شعب استان تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه توکلی ضمن اشاره به جایگاه شعب در دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای هدف، بیان داشت: شعب بانک به عنوان سربازان خط مقدم جذب منابع قرض الحسنه نقش بسزایی در جلب رضایتمندی مشتریان دارند.
وی ضمن تاکید بر تاثیر انضباط شعب در ارائه خدمات شایسته تر به ارباب رجوع و مشتریان بانک تصریح کرد: انضباط، باعث پویایی می شود و کسانی که منظم هستند از پیشرفت مناسبی برخوردار خواهند شد از این رو توسعه و گسترش نظم در شعب منجر به افزایش جذب منابع قرض الحسنه در فرصت باقی مانده از سال می گردد.
مدیر امور استان های بانک افزود: چنانچه هر یک از شعب ما در استان تهران، با برنامه ریزی منسجم و دقیق تری نسبت به تحقق طرح ها و اهداف مطروحه برای سال جاری عمل نمایند، بی شک عملکرد بهتری در جذب و رشد منابع، توزیع صحیح مصارف و کنترل میزان مطالبات بانک خواهند داشت.
در ادامه حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک نیز ضمن اتاق فکر دانستن این نشست هم اندیشی اظهارداشت: این گردهمایی باعث ایجاد یک هم افزایی در راستای بررسی، شناسایی و حل مشکلات شعب تهران می گردد و خیلی از چالش های اساسی برای جذب منابع قرض الحسنه در فرصت باقی مانده از سال در همین جلسه مرتفع خواهد شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی