عصر بازار

قرآن هدایت کننده به سعادت و درستی است

عصر اعتبار- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در جشن خانوادگی عترت کارکنان بانک مهر اقتصاد استان یزد گفت: قرآن حلال همه مشکلات و گرفتاری های زندگی و هدایت کننده به سعادت و درستی است.

قرآن هدایت کننده به سعادت و درستی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت الاسلام رحیمی-  نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج – با تقدیر و تشکر از کارکنان این استان، به حدیثی از امام باقر(ع) اشاره نمود و گفت: امام می فرمایند؛ اگر مردی شب ها را به عبادت و روزها را روزه بدارد و تمام اموالش را صدقه دهد و در تمام دوران عمرش به حج برود، اما (ماهیت) ولایت ولی خدا رانشناسد تا از او پیروی کند و تمام اعمالش با راهنمایی او باشد، از اهل ایمان نبوده و خداوند متعال هیچگونه حق و پاداشی برای او  ثبت نمی کند.

وی افزود: هر چه در زمین و زمان است در سیطره ولایت امام زمان(عج)  بوده و سعی کنیم در زندگی خود با شناخت امامت و ولایت ایشان، مسیر درست را شناسایی نموده و در این مسیر ثابت قدم باشیم تا رستگار شویم.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: بالاترین حدیث، قرآن است که در همه زمان ها چاره ساز است، قرآن حلال همه مشکلات و گرفتاری های زندگی ما و هدایت کننده به درستی و سعادت است.

در ادامه، ایوب تابانی- رئیس اداره امور شعب استان یزد- ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در مراسم گفت: تلاش و خدمت صادقانه کلیه همکاران در کنار پشتیبانی و همراهی شما خانواده های محترم، عامل اصلی درخشیدن بانک مهر اقتصاد در بین برترین بانک های استان بوده است.

تابانی موفقیت ها و دستاوردهای بانک مهر اقتصاد را حاصل همراهی و حمایت همسران همکاران دانست و به پاس این همراهی از یکایک آنها تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی در ادامه با اشاره به امکانات ورزشی در نظر گرفته شده در بانک برای کارکنان و خانواده های آنها گفت: از تمامی شما حاضرین در خواست دارم مسئله ورزش و توجه به تندرستی را جدی گرفته و با  برنامه ریزی مناسب سعی کنید از این امکانات فراهم شده بهرمند گردید.

گفتنی است این مراسم با حضور حجت الاسلام مدرسی امام جمعه حومه شهر یزد، حجت الاسلام گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر همزمان با سالروز حماسه 9 دی برگزار گردید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی