عصر بازار

باید بازدهی دارایی های خود را افزایش دهیم

عصر اعتبار- معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد از شعب استان خوزستان بازدید به عمل آوردند.

باید بازدهی دارایی های خود را افزایش دهیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد اکبری – معاون پشتیبانی و مهندسی بانک - کارکنان را اصلی ترین عامل موفقیت های بانک دانست و اظهار داشت: موفقیتی که امروز شاهد آن هستیم حُسن تدبیر مدیران و تلاش کارکنان بانک در استان می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بازدهی دارایی ها را دغدغه بنگاه های اقتصادی دانست و تاکید کرد: هر بنگاه اقتصادی باید در تلاش باشد تا بازدهی دارایی ها یا همان بهره وری خود را افزایش دهد لذا باید این مهم را در اولویت برنامه خود قرار دهیم.

اکبری اقتصاد کشور را بانک محور دانست و تصریح کرد: بانک ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد دارند لذا در چنین شرایطی چنانچه تخصیص منابع به درستی و به موقع صورت گیرد می توان شاهد رونق اقتصادی در منطقه بود.

اکبری افزود: تخصیص به موقع منابع می تواند یک بنگاه کوچک در حال ورشکستگی را از بحران خارج نماید که خوشبختانه بانک مهر اقتصاد با ورود به مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از بنگاه ها و صنایع کوچک و تبدیلی گام های ارزنده ای برداشته است.

در ادامه، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - با اشاره به ابلاغ طرح مهر ماندگار و رویکرد و اهداف این این طرح، گفت: انشاالله با برنامه ریزی و مشارکت کلیه همکاران تا قبل از پایان سال شاهد کاهش چشمگیر مطالبات معوق باشیم.

وی با بیان اینکه مسئله آموزش کارکنان در بخش های مختلف سازمان به ویژه حسابداران و اعتبارات باید تداوم داشته باشد، ابراز داشت: آموزش موجب  کاهش آسیب به سازمان و کارکنان آن می شود و نهایتاً رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.

معاون امور مناطق با بیان اینکه تخصیص بهینه منابع موجب رونق اقتصاد می شود و در نهایت این رونق از ایجاد تورم در جامعه جلوگیری خواهد کرد، گفت: رونق اقتصادی رابطه مستقیم بر نظارت ما در پرداخت تسهیلات هدفمند در بخش تولید و اشتغال پایدار دارد لذا ماموریت ما در بانک ارزشی مهر اقتصاد کمک به رونق اقتصادی می باشد.

گفتنی است معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی بانک از شعب بندر امام خمینی(ره)، ماهشهر و شرکت فولاد آتیه سازان خلیج فارس واقع در شهرک صنعتی شماره سه اهواز بازدید کردند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی