عصر بازار

قدردانی ستاد مردمی اربعین استان زنجان از کمک های نقدی بانک سرمایه در برگزاری مراسم اربعین در عتبات عالیات

عصر اعتبار- ستاد مردمی اربعین استان زنجان در دیدار با مدیرعامل بانک سرمایه، از کمک های نقدی این بانک در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی قدردانی نمود.

قدردانی ستاد مردمی اربعین استان زنجان از کمک های نقدی بانک سرمایه در برگزاری مراسم اربعین در عتبات عالیات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ستاد مردمی اربعین استان زنجان در قالب هیاتی با حضور در محل ساختمان مرکزی بانک سرمایه و دیدار با دکتر محمدرضا خانی، مدیرعامل این بانک، از کمک های نقدی بانک سرمایه که منجر به برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی امسال شده بود، قدردانی نمود.

در این نشست، دکتر خانی نیز طی سخنانی کمک های صورت گرفته از سوی بانک سرمایه در مراسم اربعین را وظیفه دینی این بانک دانست و ابراز امیدواری کرد در سال های آینده نیز بانک سرمایه توفیق پذیرایی و کمک به زائران کربلای معلی را داشته باشد و نقشی هرچند کوچک در انجام این فریضه دینی ایفا نماید.

شایان ذکر است در ابتدای نشست، نمایندگان ستاد مردمی اربعین استان زنجان گزارشی از فعالیت های این ستاد در اربعین امسال در کشور عراق را به دکتر خانی ارائه کردند و پس از اهدای اشیایی متبرک از کربلای معلی به وی، از مدیرعامل بانک سرمایه دعوت کردند تا از محل این ستاد در زنجان و همچنین نجف اشرف بازدید نماید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی