عصر بازار

ایران کوچک میزبان مدیرعامل بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- مجید مشعلچی فیروزآبادی در ادامه سفرهای استانی و ارزیابی از شبکه فروش شرکت بیمه‌کوثر، از سرپرستی استان البرز بازدید کرد و در جریان روند خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان قرار گرفت.

ایران کوچک میزبان مدیرعامل بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»؛ مدیرعامل شرکت در جریان این بازدید با مراجعه‌کنندگان به این سرپرستی و نیز کارکنان و نمایندگان به گفت‌وگو پرداخت و جویای مسایل و مشکلات آن‌ها شد. همچنین دستورهای لازم برای برطرف کردن دغدغه بیمه‌شدگان و تسهیل در خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان را صادر کرد.
مدیر سرپرستی استان البرز ضمن بیان گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری، آماری از تعداد بیمه‌نامه‌های صادر شده، حجم فروش و میزان خسارت‌های پرداختی در سال جاری را به مدیرعامل و هیأت همراه ارایه کرد.
در این بازدید مجید مشعلچی فیروزآبادی ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود سهم شرکت از بازار بیمه استان، اظهار امیدواری کرد؛ رحیمی که به تازگی سکان اداره این سرپرستی را در دست گرفته است، بتواند با برنامه‌ریزی دقیق و کمک همکاران توانمند خود روند رو به رشد شرکت در استان البرز را تسریع کند.
گفتنی است؛ مدیران اداری و پشتیبانی، حقوقی و بازرسی، برنامه‌ریزی توسعه و پایش عملکرد، امور نمایندگان و بیمه‌های اتومبیل، مدیرعامل شرکت را در این بازدید همراهی کردند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی