عصر بازار

دیدار مدیران بیمه دی مازندران با شورای اسلامی و پلیس راهور استان

عصر اعتبار- مدیران بیمه دی مازندران طی نشستی با پلیس راهور و رئیس شورای اسلامی استان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیران بیمه دی مازندران با شورای اسلامی و پلیس راهور استان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  مدیریت بیمه دی مازندران جلسه ای را با حضور رئیس پلیس راهور و رئیس شورای اسلامی شهر ساری در مرکز بیمه دی استان برگزار کرد.
در این نشست میر احمد زاده مدیر بیمه استان مازندران با بیان اینکه این شرکت بیمه سیاست های جدیدی را در دستور کار دارد، اظهار کرد: برنامه ریزی کرده ایم بیمه دی مازندران فعال تر و پویاتر با بهره گیری از توانمندی کارشناسان خبره پای به عرصه گذارد.
وی سهام دار عمده بیمه دی را بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و خاطر نشان کرد: شرکت بیمه دی جزو برندهای برتر بیمه کشور است و آینده ای روشن دارد. وی افزود: علاقمندیم در فعالیت های بیمه ای از نظر کارشناسی مسئولان و مدیران استانی بهره ببریم.
شمشیربند رئیس شورای شهر ساری بیمه را امیدی برای روزهای سخت مردم دانست و گفت: بیمه بسیار مهم است و امروز باید از آن به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور یاد کرد. ایشان همچنین اضافه کرد بیمه عمر بستری برای زندگی بهتر در آینده با سرمایه گذاری اندک است اما متاسفانه هنوز بیمه عمر برای مردم جا نیافتاده است. وی بیمه دی را از فعالان خوب و معتمد صنعت بیمه دانست و تاکید کرد: بیمه را باید خوب به مردم شناساند چون مردم بیمه را در محدوده جبران خسارت می دانند و اطلاعی از فرصت سرمایه گذاری در بیمه های عمر ندارند.
وی در پایان گفت: باید استفاده از بیمه در بین مردم فرهنگ سازی شود تا بدانند که بیمه یک سرمایه گذاری برای زندگی بهتر است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی