عصر بازار

اعطای لوح سپاس و تندیس ویژه طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» به بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- لوح سپاس و تندیس ویژه یازدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» به زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، اهدا شد.

اعطای لوح سپاس و تندیس ویژه طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» به بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در آیین اختتامیه یازدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» که با حضور احمد مسجدجامعی نماینده شورای اسلامی شهر تهران، پروفسور کردوانی استاد دانشگاه و پدر کویرشناسی ایران، جهانی رئیس اداره کل روابطعمومی بانک صادرات ایران، رئیس جهاد دانشگاهی و جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه تهران برگزار و لوح سپاس و تندیس ویژه این دوره به مدیرعامل بانک صادرات ایران اهدا شد.
جهانی، با اشاره به حضور این بانک در طرحهای بزرگ دانشمحور خاطرنشان کرد: مدیر عامل بانک صادرات ایران به لحاظ مسئولیت اجتماعی بانک، حمایت از این طرح مفید را به عنوان یک افتخار بزرگ پذیرفت. ایران اسلامی با داشتن نسل جوان به عنوان ظرفیت عظیم کشور که در مسیر پیشرفت و بالندگی حرکت می کند، از این ثروت نهایت بهره وری را می برد و همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به تأسی از رسول گرامی اسلام، بر نسل جوان و طبقه متوسط جامعه در پیروزی انقلاب تکیه داشت ما نیز لازم است، از توانمندیهای نسل جوان و دانشگاهی کشور برای رشد و پیشرفت ایران بیش از هر نهادی بهره ببریم.
در پایان این مراسم، لوح تقدیر و تندیس ویژه طرح ملی «ایران مرز پرگهر» به بانک صادرات ایران به عنوان پشتیبان و حامی برگزاری این طرح ملی اعطا شد.
در بخشی از این لوح تقدیر  خطاب به زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، آمده است: «اعتلای فرهنگ و تمدن ایران و شکوفایی دانش و اندیشه، همواره رسالت دلبستگان تمدن دیرینه ایران اسلامی بوده است. پژوهندگان این سرزمین از سرآغاز تاریخ مشرق زمین تا امروز در پرتو ایمان و اعتقاد موجب سرافرازی و مباهات ملل آزاده جهان بودهاند.
بیگمان کوششهای گسترده، بدیع و مؤثر جنابعالی در شناسایی و شناساندن «مرز پرگهر ایران» کوششی شایان تقدیر برای حفظ میراث فرهنگی این سرزمین و آشناسازی دانشجویان با دستاوردهای فناورانه و علمی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است. اینک همزمان با اختتامیه یازدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» با اهدای لوح سپاس از کوششهای ارزشمند جنابعالی قدردانی میشود. توفیق روزافزون شما را در عرصههای زندگی و خدمت به فرهنگ و تمدن ایران و اسلام از خداوند متعال خواستاریم.»

برچسب ها
پورسعید خلیلی