عصر بازار

بازدید معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان از شعب چالوس، بابل و ساری

عصر اعتبار- دکتر هادی رئیس الذاکرین عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان و هیئت همراه از فعالیت های بیمه ای این شرکت در شهرهای ساری، چالوس و بابل بازدید کردند.

بازدید معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان از شعب چالوس، بابل و ساری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر هادی رئیس الذاکرین در جریان بازدید از فعالیت های بیمه ای در شعب ساری، چالوس و بابل، با کارکنان آنها نیز دیدار و گفت و گو کرد.
معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان در جمع کارکنان این شعب بر توسعه سهم بازار این شرکت در منطقه 2 تأکید کرد و افزایش تعداد نمایندگان فعال در حوزه های عمر و سرمایه گذاری و گسترش شبکه فروش در شهرهای فاقد نمایندگی را از سیاست ها و برنامه های این شرکت برشمرد.
دکتر رئیس الذاکرین همچنین ضمن تأکید بر رعایت اصول مشتری مداری و پایبندی به آیین نامه های تدوین شده و ابلاغی بیمه مرکزی؛ بهبود مستمر سطح خدمات بویژه خدمات ارایه شده به مشتریان خاص را خواستار شد.
کارکنان شعب این منطقه نیز ضمن ابراز رضایت از برنامه های آموزشی منسجم در شرکت در حوزه مدیریت آموزش و افزایش سطح تعاملات ستاد و شعب، به بیان مسائل و مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند و پیشنهادهای ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این سفر، سیدحمید موسوی مدیر امور شعب و نمایندگان و سعید فاضلی مدیر نظارت بر امور شعب و نمایندگان و پور اسکندری معاون این مدیریت حضور داشتند و معاون بازاریابی و فروش را همراهی می کردند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی