عصر بازار

معاون بانک شهر خبر داد:

حمایت ۱۳۰ هزار میلیارد ریالی بانک شهر از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها در چند سال اخیر

عصر اعتبار- معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به محدودیت منابع در مدیریت شهری، از حمایت ۱۳۰ هزار میلیارد ریالی بانک شهر از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها در چند سال اخیر خبر داد.

حمایت ۱۳۰ هزار میلیارد ریالی بانک شهر از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها در چند سال اخیر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، غلامحسین تابش‌فر با اشاره به این‌که بانک شهر در چند سال گذشته 130 هزار میلیارد ریال در حوزه توسعه زیرساخت های حمل و نقلی در کلانشهرها به ویژه تهران سرمایه گذاری کرده است، گفت: توسعه ناوگان اتوبوسرانی ، آماده سازی زیرساخت های شهری و اجرای پروژه های عمرانی در کلانشهرها از پروژه‌هایی است که طی سال‌های گذشته به دلیل محدودیت‌های دولت در حمایت از آن، موجب ورود نظام بانکی به این موضوع شد و بانک شهر به طور ویژه این موضوع را در دستور کار خود  قرار داد.

وی با بیان این‌که در کشورهای در حال توسعه بانک ها نقش موتورمحرک اقتصادی جوامع را ایفا می کنند، تصریح کرد: در این شرایط، بانک شهر با توسعه سیستم بانکداری الکترونیک در راستای شعار نوآوری در خدمت تلاش کرد تا رضایت شهروندان به ویزه نسل جوان را به دست آورد و در این زمینه پرچم دار سایر بانک‌ها باشد.

به گفته این معاون بانک شهر، یکی از دستاوردهای ناخوشایند نظام بانکداری سنتی، ترافیک شهرهاست که توسعه بانکداری الکترونیک، نقش مهمی در کاهش این مشکل ایفا می‌کند.

تابش‌فر خاطر نشان کرد: بانک شهر از ابتدای آغاز به کار تاکنون تلاش کرده که زیرساخت های هوشمندسازی شهرها را فراهم کند، چراکه معتقد هستیم در شرایط کنونی جامعه، نیاز آن است که خدمات بانکی به صورت 24 ساعته به مردم ارائه شود تا محدودیت های زمانی و مکانی حذف شود.

برچسب ها
پورسعید خلیلی