عصر بازار

اقتصاد مقاومتی موجب استقلال اقتصادی کشور می شود

عصر اعتبار- رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

اقتصاد مقاومتی موجب استقلال اقتصادی کشور می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، استان آذربایجان غربی - حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی - امام جمعه ارومیه - در این دیدار با تقدیر از تلاش های بانک مهر اقتصاد در عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی از منظر رهبر معظم انقلاب به معنی قطع نگاه به خارج و اتکا به قدرت داخلی در تمامی عرصه‌هاست که این مهم سبب ایجاد استقلال اقتصادی برای کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: ایفای نقش بانک ها در عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان اصلی‌ترین محور تحرک آفرینی در سیستم اقتصادی می‌تواند توفیقات کشور در استقلال اقتصادی را افزایش داده و مدت زمان رسیدن به این هدف را کوتاه‌تر سازد.

در ادامه، رضا عظیمی – رئیس اداره امور شعب استان- با ارائه گزارشی از عملکرد استان، اظهار داشت: در سالی که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، خط مشی این بانک بر پیاده سازی رهنمودهای معظم له استوار شده است.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی تسهیلات متعدد و متنوعی را به مشتریان خود ارائه کرده که هدف از اعطای این تسهیلات اشتغال آفرینی، کمک به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و تأمین امنیت اقتصادی تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار در مشاغل مختلف بوده است.

عظیمی گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده سال گذشته بانک مهر اقتصاد در میان بانک های استان رتبه نخست را در ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به شهروندان کسب کرد و امسال نیز امید می‌رود این روند ادامه داشته باشد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی