عصر بازار

معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان در بازدید از فعالیت های بیمه ای در گرگان، بجنورد و مشهد:

مشتری مداری و حفظ حقوق مشتری اولویت اول این شرکت است

عصر اعتبار- در ادامه بازدیدهای مسئولان ارشد بیمه آرمان از فعالیت های این شرکت در مراکز استان ها، دکتر هادی رئیس الذاکرین معاون بازاریابی و فروش و هیأت همراه با کارکنان و نمایندگان شعب گرگان، بجنورد و مشهد دیدار کردند.

مشتری مداری و حفظ حقوق مشتری اولویت اول این شرکت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در جریان این بازدید ها که با هدف سرعت بخشیدن به روند توسعه فعالیت های این شرکت صورت می گیرد، رئیس الذاکرین با کارکنان و نمایندگان صمیمانه به گفت و گو نشست و در جریان کم و کیف فعالیت های آنان قرار گرفت.
معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان، نمایندگان و اعضای شبکه فروش را پیشگامان ارتباط مستقیم با بیمه گذاران و مشتریان دانست و با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران؛ بر ارزیابی و پرداخت بموقع، سریع و دقیق خسارت تأکید کرد. وی گفت اقدامات و فعالیت های کارکنان امور شعب و نمایندگان باید در راستای حفظ حقوق مشتری و افزایش رضایت بیمه گذاران باشد.
رئیس الذاکرین همچنین از کارکنان و نمایندگان این شرکت خواست با خدمات رسانی مطلوب و تعامل سازنده با مشتریان موجبات رشد و تعالی بیمه آرمان را فراهم سازند.
کارکنان و نمایندگان بیمه آرمان در گرگان، بجنورد و مشهد نیز در این جلسات گزارشی از عملکرد حوزه متبوع و فعالیت های خود ارائه کردند و خواستار ارتباط، تعامل مستمر و رسیدگی بیشتر مسئولان این شرکت به مسائل آنها شدند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی