عصر بازار

مدیرعامل بانک سپه

فعالیت های ارزی بانک سپه افزایش یافت

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه بانک سپه در سالروز خروج خود از تحریمها قرار دارد و در این یکسال اقدامات اساسی در زمینه گسترش فعالیتهای ارزی خود صورت داده است گفت: از جمله موفقیتهای این بانک فعال سازی شعب خارجی و رشد ۳۵ درصدی حجم فعالیتهای ارزی است.

فعالیت های ارزی بانک سپه افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد کاظم چقازردی در نشست پیگیری تسهیلات طرحهای استان کرمان که با حضور استاندار کرمان، اعضای هیأت مدیره و روسای ادارات کل تسهیلات و بررسی طرحهای بانک سپه و نیز تنی چند از صنعتگران استان کرمان برگزار شد اظهارداشت: از تلاشهای استاندار پرتلاش کرمان تشکر کرده و از اینکه دلسوزانه در این جلسه حضور یافته و در پی رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تحت مدیریت خویش است قدردانی می نمایم.
    وی از تحولات اقتصادی، اجتماعی و... صورت گرفته در استان کرمان یاد کرد و گفت: الگوی مورد استفاده در استان کرمان با تدبیر و هدایت استاندار محترم، الگوی جدیدی از توسعه می باشد که مبتنی بر توانمندسازی منطقه است.
    مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه قدیمی ترین بانک ایرانی است که پس از خروج از تحریمهای نا مشروع و غیر قانونی , عملکرد مطلوبی در بخش فعالیتهای ارزی داشته است.
    وی افزود: بانک سپه اولین بانکی بود که به پشتیبانی از طرحهای اقتصاد مقاومتی اقدام کرد و این مهم همچنان از اولویتهای این بانک است.
    چقازردی اظهار امیدواری کرد که با این همدلی ها گامهای موثری در راستای توسعه اقتصادی کشور و استان کرمان برداشته شود.
    در نشست مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سپه با استاندار کرمان و هیات همراه ضمن بررسی وضعیت موجود، در خصوص راههای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان و نحوه حمایت بانک سپه از آنها گفت و گو شد.
    براساس این گزارش، یکی از همین واحدها که با سرمایه گذاری و حمایتهای بانک سپه به مرحله بهره برداری می رسد، رسما در دهه فجر سالجاری افتتاح خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی