عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک مسکن:

طراحی پرتال جدید بانک مسکن بر اساس روزآمدترین نحوه ارائه خدمات به مشتریان

عصر اعتبار- با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن و همزمان با هفتادوهشتمین سالگرد تاسیس بانک مسکن از پرتال جدید این بانک رونمایی شد.

طراحی پرتال جدید بانک مسکن بر اساس روزآمدترین نحوه ارائه خدمات به مشتریان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، محسن عزیزی،عضو هیات مدیره بانک مسکن، طی سخنانی در مراسم بارگذاری و راه اندازی پرتال جدید بانک مسکن گفت:دنیای جدید دنیای تغییر و تحول است؛عصری است که از آن با عنوان عصر دیجیتال نام برده می شود؛استفاده از ابزارهای دیجیتالی مفهوم تازه ای را به زندگی بشر اضافه کرده است و سبک تازه ای در زندگی بشر با عنوان سبک زندگی دیجیتالی به وجود آورده است.
    عزیزی خاطرنشان کرد:تحولات امروزه در زندگی دیجیتالی در حال حرکت به سمتی است که دیگر مشتری تمایل دارد آیتم های ارتباطی خود را به سبک و شکل دلخواه در دسترس داشته باشد؛طبیعی است که در چنین شرایطی هر مشتری علاقه مند به ساخت صفحه شخصی برای انجام امور شخصی بانکی خود و در واقع ساختن بانک خود است.
    وی تاکید کرد:درحال حاضر تغییر و تحول شاکله بانکداری به سمت تبدیل و چرخش آن به سیستم بانکداری دیجیتالی است؛به طوری که اگر بانکداری ما همراه با این تغییرات و تحولات نباشد به طور قطع منجر به شکست در این کسب و کار خواهد شد.در دنیای آینده سطح تعامل دیجیتالی به شدت رو به افزایش است و بانک ها دیگر صرفا ارائه کننده خدمات از درون به بیرون نیستند؛در دنیای آینده مشتری خدمات و محصولات مورد نظر را تعریف می کند و بانکداری آینده در داشتن چارچوب و ابزاری که با استفاده از آن بتوان به سرعت محصول و خدمت را به شکل دلخواه مشتری به وی ارائه کرد، معنا پیدا می کند.
    عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت:پرتال جدید بانک مسکن با تکیه بر همین نگرش و به منظور تغییر نگرش و فرم سنتی ارائه خدمت به جدیدترین  وروزآمدترین نحوه ارائه خدمات به مشتریان طراحی و رونمایی شده است.امروز با تلاش بانک مسکن یک زیرساخت و چارچوب برای تعامل ذی نفعان،کارکنان و مشتریان و تمام افرادی که به نوعی با بانک مسکن در ارتباط هستند ایجاد شده است و آن پرتال چدید بانک مسکن است.
    عزیزی با اشاره به اینکه بانک مسکن در راستای دیجیتالی شدن نحوه ارتباط با مشتریان و سایر ذی نفعان بانکی پیشرو است؛ پرتال جدید بانک مسکن را زیرساختی تقویت شده،خلاق و روزآمد در راستای ارائه خدمات سریعتر،کارآمدتر و با دسترسی راحت تر برای همه کسانی که به نحوی و در هر نقشی با بانک مسکن در تعامل هستند ،عنوان کرد.
    شایان ذکر است پرتال جدید بانک مسکن دارای قابلیت های خاص نرم افزاری و محتوایی است که هم امکانات متفاوتی را برای همکاران ایجاد کرده و هم زیرساخت های روزآمد و تقویت شده ای را برای تعامل مشتریان با بانک مسکن و بالعکس فراهم می کند.
    در این پرتال علاوه بر بازنگری اطلاعات قبلی اطلاعات جدیدی از جمله درج تمامی فرم های افتتاح حساب ، جستجوی شعب در نقشه گوگل ، سامانه های تعاملی تالارگفتگو و وبلاگ ، به زیبایی بصری نیز بسیار توجه شده است . برای طراحی و راه اندازی این پرتال در ابتدا سایت وپرتال بانک های مطرح دنیا مورد بازبینی و  بررسی قرار گرفت و سپس پرتال جدید بانک مسکن با درنظر گرفتن ملاک های بومی و معیارهای زیبایی بصری توسط گرافیست های معتبر طراحی شد.
    همچنین سامانه ای به نام «چگونه صاحب خانه شویم؟» در پرتال قبلی  تعبیه شده بود که در این پرتال با گستردگی و امکانات خاصی ویژه تمامی مخاطبانی که علاقمند به خانه دار شدن هستند طراحی و بارگزاری شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی