عصر بازار

امضای تفاهم نامه همکاری بین سندیکای بیمه گران ایران و دانشگاه خوارزمی

عصر اعتبار- در راستای توسعه ارتباط صنعت بیمه و دانشگاه ، تفاهم نامه همکاری بین دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و رئیس دانشگاه خوارزمی امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین سندیکای بیمه گران ایران و دانشگاه خوارزمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، به منظور گسترش و تعمیق  همکاری و ارتباط صنعت بیمه با دانشگاه در زمینه های آموزشی ، پژوهشی و توسعه منابع انسانی تفاهم نامه ای بین سندیکای بیمه گران ایران و دانشگاه خوارزمی منعقد گردید.
این تفاهم نامه  با هدف  ایجاد و توسعه همکاری  و استفاده از توانایی های علمی ، تجربی و اجرایی طرفین به منظور ارتقاء ظرفیت های آموزشی ، پژوهشی ، مطالعاتی ، مشاوره ای و منابع انسانی در راستای توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت بیمه  به امضای علی اکبر اولیاء دبیرکل سندیکای بیمه کران و دکتر محمد علی سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی رسید .
اجرا و برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی و بین رشته ای بیمه و اهتمام برای ارتقای رشته های آموزشی بیمه ای در  دانشگاه و پذیرش دانشجو از مفاد این تفاهم نامه است.
گفتنی است در سال1390 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه تربیت معلم به دانشگاه خوارزمی تغییر نام یافت. همچنین  به منظور توسعه و هم افزایی فعالیت های آموزشی-پژوهشی در سال 1393 دانشگاه علوم اقتصادی به دانشگاه خوارزمی الحاق گردید.در حال حاضر این دانشگاه دارای 5 معاونت، 16 دانشکده، 4 موسسه تحقیقاتی، 4 پژوهشکده، 2 قطب علمی ، 459  عضو هیات علمی  و بیش از 10 هزار دانشجو می باشد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی