عصر بازار

در زنجان اتفاق افتاد؛

دستگیری جوانی که از پدربزرگ ها کلاهبرداری می کرد

عصر اعتبار- زنجان-دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: جوان ۳۰ ساله ای که از پدربزرگ ومادربزرگهای زنجانی کلاهبرداری می کرد دستگیرشد.

دستگیری جوانی که از پدربزرگ ها کلاهبرداری می کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، حجت الاسلام مظفری افزود: فرد دستگیرشده  با هویت (ع – ر ) که دارای سوابق کیفری است با مراجعه به درب منازل خودرا  مامورکمیته امداد ، بهزیستی ، بهداشت ،شهرداری وتامین اجتماعی وشرکتهایی برق ، گاز ومخابرات  معرفی می کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان افزود : متهم (ع . ر) معروف به (ع . پ) تحت عناوین مختلف و با  معرفی خود بعنوان مأمور ادارات و شرکت ها به بهانه های مختلف از جمله نوشتن کنتور آب ، برق ، گاز و یا بیمه نمودن افراد مسن و یا کمک مالی از سوی بهزیستی و کمیته امداد و یا اعطای جایزه از بانک و با شگردهای ماهرانه 28 نفر از افراد مسن را فریب داده و نزدیک به یک میلیارد ریال به همراه مقداری طلاجات و لوازم منزل از آنان کلاهبرداری و سرقت کرده است .

مظفری با بیان اینکه  این فرد حدود یک میلیارد ریال پول ، طلا و لوازم منزل از28 شهروند سالخورده زنجانی دریافت کرده است، گفت:  از دستگیری جوان 30 ساله ای خبر داد که با معرفی خود به عنوان مأمور ادارات و شرکت‎های مختلف، از افراد مسن کلاهبرداری می‎کرد.

وی ادامه داد:  این متهم که دارای سوابق کیفری متعدد است با شگردها و اقدامات فریبکارانه و متقلبانه با  معرفی خود بعنوان مأمور و یا کارمند ادارات و شرکت های مختلف از جمله مأمور ادارات کمیته امداد ، بهزیستی ، بهداشت، شهرداری ، تأمین اجتماعی و یا مأمور شرکت های برق ، گاز ، مخابرات و یا متصدی و کارمند بانک ها پس از جلب اعتماد افراد مسن از عدم آگاهی آنان سوء استفاده کرده و با وارد شدن به منزل زیاندیدگان اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان تاکید کرد : به محض شکایت شکات و اطلاع از موضوع اقدامات و پیگیری‌های قضایی در اسرع وقت انجام و نهایتاً متهم مذکور در تاریخ 25. 09. 1395 دستگیر و روانه زندان شد.

وی گفت: فرد دستگیرشده با جلب اعتماد افرادسالخورده وارد منزل شخصی آنها می شد و ازآنها باعناوین بیمه ، اعطای جایزه  ویا کمک مالی به نهادهای امدادی جمع آوری می کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو