عصر بازار

سامانه اینترنتی سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی بازطراحی شد

عصر اعتبار- مدیرکل نام نویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور حفظ حریم شخصی بیمه شدگان و در راستای اطلاع رسانی شفاف و تکریم مخاطبان سامانه اینترنتی مشاهده سوابق را بازطراحی کرد.

سامانه اینترنتی سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی بازطراحی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سعید حسینی افزود: بیمه شدگان می توانند برای مشاهده سوابق پرداخت حق بیمه خود به صورت غیرحضوری به پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مراجعه و با انتخاب گزینه سوابق بیمه شدگان و ورود به سامانه، مطابق راهنمای ثبت نام، اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تغییراتی به منظور ارتقای امنیت و حفظ حریم شخصی بیمه شدگان در این سامانه ایجاد شده است، تاکید کرد: بیمه شدگان قبل از ثبت نام با دقت راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند.
حسینی اظهارکرد: بیمه شدگانی که در هنگام ثبت نام، اطلاعات هویتی خود را مطابق شناسنامه صحیح، وارد و از شماره تلفن همراه متعلق به خود (به نام خود) استفاده کنند، حساب کاربریشان فعال می شود و نیاز به مراجعه به شعب سازمان را ندارند.
وی افزود: این بیمه شدگان می توانند پس از دریافت پیام کوتاه، فعال سازی حساب کاربری با ورود کد ملی به عنوان نام کاربری و گذرواژه در سامانه یادشده، سوابق پرداخت حق بیمه خود را مشاهده کنند.
براساس آمار سازمان تامین اجتماعی از مجموع 42 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی، 13 میلیون تن ، بیمه شده اصلی هستند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی