عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

همکاری با شرکت های دانش بنیان گامی موثر برای شکوفایی اقتصاد کشور است

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی، توسعه تعاملات بانکی در زمینه شرکت های دانش بنیان را افتخاری دیگر برای بانک دانست و گفت: این بانک برای ارائه خدمات مطلوب تر به شرکت های دانش بنیان و صنایع پیشرفته تمامی توان و پتانسیل خود را به کار خواهد گرفت تا با رعایت اصول اخلاق حرفه ای و مشتری مداری موفق تر از پیش عمل نماید.

همکاری با شرکت های دانش بنیان گامی موثر برای شکوفایی اقتصاد کشور است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اکبری اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی را از اهداف مشخص بانک معرفی نمود و ادامه داد:  رویکرد اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، رفع مایحتاج ضروری جامعه و کمک به رونق اقتصادی کشور بدون توجه به کسب سود از قبال فعالیت های پولی و مالی می باشد.
    وی ضمن تاکید بر اقدامات مثبت بانک در زمینه ایجاد کسب و کار اظهارداشت: ایجاد کارگاه های کوچک، ارتقاء تجهیزات و ملزومات تولید و گسترش بستر های اشتغالزایی از توجهات این بانک می باشد به نحوی که در حال حاضر نزدیک به 60 درصد تسهیلات ما به اشتغالزایی اختصاص پیدا نموده و 40 درصد باقی مانده، به بحث اعطای تسهیلات قرض الحسنه در زمینه ازدواج جوانان، تامین هزینه درمان بیماری های خاص، پرداخت تسهیلات تکلیفی و ... می باشد.
    مرتضی اکبری در خصوص امکانات بانکداری الکترونیکی بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این بانک از نظر زیر ساخت های IT قوی عمل نموده و بنا دارد تا خدمات خود را در این حوزه توسعه دهد.
    وی افزود: سامانه افتتاح حساب آنلاین بانک به بهره برداری رسیده است و افراد متقاضی می توانند بدون مراجعه به شعبه، نسبت به افتتاح و ایجاد سپرده از طریق اینترنت اقدام نمایند.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در این خدمت کارت عابر بانک و احراز هویت مشتری با حضور همکاران ما در محل متقاضی صورت می پذیرد و همچنین سامانه تشکیل پرونده تسهیلاتی نیز در دستور کار این بانک قرار دارد.
    وی در پایان افتتاح باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان را گامی مثبت و موثر برای ارائه خدمات بهتر به صنایع تکنولوژی پیشرفته دانست و بر توسعه سطح همکاری ها تاکید نمود.
    شایان ذکر است، در این مراسم تفاهمنامه تعامل فی مابین بانک و صندوق نوآوری و شکوفایی میان مرتضی اکبری و بهزاد سلطانی رد و بدل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی