عصر بازار

با مدیریت صحیح منابع و مصارف به بهره وری حد اکثری دست یابیم

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان خوزستان گفت: با جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت و مدیریت صحیح منابع و مصارف به بهره وری حداکثری خواهیم رسید.

با مدیریت صحیح منابع و مصارف به بهره وری حد اکثری دست یابیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک– به همراه معاونین امور مناطق، اعتبارات و بین الملل و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت از 19شعبه استان خوزستان بازدید و با همکاران گفتگو و تبادل نظر کرد.

    ایمانی در این دیدارها با تشکر از زحمات  و تلاش تمامی همکاران در پیشبرد اهداف بانک مهر اقتصاد، گفت: موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان بستگی به عملکرد نیروی انسانی آن دارد و بی شک افتخارات کسب شده بانک در عرصه های مختلف اقتصادی مرهون همت و تلاش شما همکاران صدیق و تلاشگر می باشد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود رقابت شدید در میان بانک ها و موسسات اعتباری، افزود: برای تحقق و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده بانک  باید در ابتدا از رقبا شناخت کافی بدست آورده تا در ادامه با برنامه ریزی و انتخاب روش مناسب  به وضعیت مطلوب دست یافت.

    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات معوق، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال با تلاش مضاعف کلیه همکاران به ویژه شعبی که تا حدی از برنامه عقب افتاده اند، رسیدن به اهداف تعیین شده در این زمینه دور از دست نیست.

    ایمانی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از شعب موفق استان خوزستان، خاطر نشان کرد: باید به افزایش سهم خود از بازار که از اهداف کلیدی بانک می باشد توجه ویژه ای داشته باشیم و با جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت و مدیریت صحیح منابع و مصارف به بهره وری حداکثری دست یابیم.

    وی در این سفر ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات شعب با ارائه دستورات و راهنمایی های لازم در جهت مرتفع نمودن موانع و مشکلات موجود، اظهار داشت: ارائه خدمات مناسب در چارچوب قوانین بانکداری بدون ربا، رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از نقاط قوت کارکنان بانک مهر اقتصاد است که موجب اعتماد مشتریان به این مجموعه  ارزشی شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی