عصر بازار

در سفر مدیرعامل بانک مسکن به خوزستان صورت گرفت:

ادای احترام به مقام شامخ شهدا در خرمشهر

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک مسکن در سفر به خوزستان با حضور در شهرستان خرمشهر به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا در خرمشهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر محمد هاشم بت شکن به همراه برخی اعضای هیات مدیره و مسئولان ارشد این بانک  که به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف فعالیت های بانک مسکن در استان خوزستان، به این استان سفرکرده بود؛ باحضور در مسجد جامع خرمشهر و قرائت فاتحه برای پنج شهید گمنام آرام گرفته در کنار این مسجد، به مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی که با ایثار و از خود گذشتگی سدی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی به منظور تعدی به خاک کشورمان بودند، ادای احترام کرد.
    این گزارش حاکی است این پنج شهید، جزو 270 شهیدی هستند که در عملیات کربلای 4 در مناطق عملیاتی «ام الرصاص» در خاک عراق به شهادت رسیده اند و بعد از تفحص و به علت اینکه بر اساس یگان خدمتی احتمال خوزستانی بودن آنها نیز وجود دارد، در مقابل مسجد جامع خرمشهر برای همیشه آرام گرفتند.
    بر اساس این گزارش سفر به جزیره مینو که خط مقدم مقاومت ایران در برابر عراق بود نیز از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل به خرمشهر بود که وی با حضور در نقطه صفر مرزی، یاد شهدای غواص که از رودخانه همیشه خروشان اروند دل به سرزمین دشمن زدند را زنده نگه داشت.
    گفتنی است جزیره مینو از توابع شهرستان خرمشهر صحنه نبرد عملیات کربلای4 نیز بود. در نقشه فرماندهان ایرانی، بنا بود در این عملیات جزایر «ام الرصاص» و «ابوالخصیب» عراق تصرف شود و نیروهای دشمن که در شبه جزیره فاو پراکنده بودند، به محاصره درآیند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی