عصر بازار

حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم اودیسه، سفر جاودان

عصر اعتبار- ​در چارچوب سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مراسم اودیسه‌خوانی در تالار وحدت با حمایت بانک صادرات ایران و حضور و سخنرانی سیاوش زراعتی مدیرعامل این بانک برگزار شد.

حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم اودیسه، سفر جاودان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم که در روز پنجشنبه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر با حضور سفیر یونان، سفرای برخی از کشورهای دیگر، و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به این حماسه یونانی برگزار شد، زراعتی به عنوان آغازگر طی سخنانی به خوانش بخش‌هایی از این حماسه و مقایسه آن با شاهنامه فردوسی پرداخت.
    بر اساس این گزارش این اقدام و حضور بانک صادرات ایران در راستای فعالیت‌های فرهنگی و انجام رسالت‌های اجتماعی این نهاد اقتصادی مردمی همچون گذشته بیانگر نگاه و جهت‌گیری فرهنگ مدار بودن آن می باشد.
    گفتنی است، بانک صادرات ایران که بزرگترین شبکه بانکی در خارج از کشور را در اختیار دارد از ٤ دهه پیش در آتن نسبت به تأسیس شعبه اقدام کرده و در کنار تسهیل در روابط تجاری و بازرگانی بین دو کشور، نقش موثری در ایجاد تعامل و تفاهم فرهنگی دو ملت نیز داشته است و رویکرد مثبت و سازنده دولت یونان در تعاملات بین المللی و حمایت از فعالیت بنگاه های بزرگ اقتصادی ایران در عرصه جهانی مشهود است.
    لازم به تصریح است منظومه خوانی جمعی «اودیسه» از کشور یونان در بخش بین الملل سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر توسط سفارت یونان در ایران، و با اجرای گروه تلما هوس برنامه ریزی شده و با پشتیبانی سازمان های غیر دولتی" خوانندگان هومر" و "تئاتر الینیکو" که در کشورهای مختلف سابقه اجرا ی برنامه دارند، برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی