عصر بازار

تقدیر از پژوهشگران برتر بانک توسعه صادرات ایران

عصر اعتبار- همایش تقدیر از پژوهشگران و پیشنهادهندگان برتر بانک توسعه صادرات ایران، با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از پژوهشگران فعال در این حوزه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و دغدغه های این بخش بررسی شد.

تقدیر از پژوهشگران برتر بانک توسعه صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اگزیم نیوز، آقای سید مرتضی ذکاوت عضو هیات مدیره بانک بعنوان سخنران در این همایش حول محور اهمیت نظام پیشنهادها و پژوهش در امور بانکی به ایراد سخن پرداخت.
    وی ضمن اشاره به دغدغه های موجود در این زمینه گفت: اگر آحاد کارکنان نظام بانکی در مسیر بهبود فرآیند و کارکرد بانک قدم بردارند و سرنوشت و آینده سیستم را در آینده خود در نظر بگیرند و بر این باور باشند که سرنوشت بانک با مقدرات ایشان گره خورده، قطعا در نظام پیشنهادات شاهد تحول چشمگیر خواهیم بود.
    وی افزود: وقتی این روح حاکم شود، نظام پیشنهادات صرفا یک فعالیت بوروکراتیک به منظور ارتقا در سیستم و رفع مسئولیت نخواهد بود و نتیجه بهتری حاصل می شود.
    ذکاوت در ادامه پیشنهاد تشکیل گروه های خبرگی در حوزه های مختلف را مطرح کرد و گفت: با تشکیل چنین گروه هایی می توان سازو کار بوروکراتیک را تسهیل کرد.
    دکتر محسن اشرف پور مدیر امور ارتباطات نیز در صحبت های خود به سبقه کار پژوهشی در بانک توسعه صادرات اشاره کرد و گفت: بانک توسعه صادرات ایران اولین بانکی است که پژوهش و مدیریت ریسک را در ساختار خود پیش بینی کرد و به دلیل بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و تحصیل کرده توانسته است از برون سپاری پژوهش های خود بی نیاز شود و سالانه اولویت های پژوهشی خود را با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی کشور احصا نماید.
    دکتر اشرف پور در ادامه متن پیام دکتر صالح آبادی را خطاب به شرکت کنندگان این همایش قرائت کرد.
    در پایان برگزیدگان این همایش در بخشهای مختلف به شرح زیر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند؛ برگزیدگان نظام پیشنهادها، فرزاد شاه کرمی، مرتضی علی اکبری، بهروز شهبازی، عباس زاهدی، حمید یوسفی پور لنگرودی، عباس یوسفی، علی علیزاده جوینی، ماندانا شهاب دوست، یحیی امانی سندبادی، سعید نیکنام، داوود رفیعی، جواد عباسی، کیومرث قلاوند، سید مجتبی خاتمی، بهرام عاشوری، مسعود عبدیان، محمد خدامیان، مهدی بیگلری، حسین آقانبی، سید محسن غروی، ابراهیم قدیری، پیمان فتح الهی، احمد بزرگی، زهرا توده فراهانی، زینب ذاکر، طاهره علی حیدری بیوکی، منصوره جلایری، مهدی قانعی اردکانی شایسته تقدیر شناخته شدند.
    در بخش پژوهش، برگزیدگان جشنواره، طاهره حیدری بیوکی، رضا قرائی پور، سید محمد طباطبایی فر، حسین آتش پیکر، علی فاتحی، رضا رضایی صومعه، زهرا خورده پر ، فائزه مشهدی احمد، سید مجتبی حسن زاده یوسف آباد، معصومه فولادی و خدیجه نیوره معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی