عصر بازار

درجلسه شورای مسکن استان اصفهان تشریح شد:

بسته خدمات بانک مسکن در راستای رونق بخش ساختمان

عصر اعتبار- مدیر شعب بانک مسکن اصفهان در جلسه شورای مسکن استان بسته خدماتی بانک مسکن را در راستای رونق بخش مسکن و ساختمان تشریح کرد.

بسته خدمات بانک مسکن در راستای رونق بخش ساختمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  که باحضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان برگزار شد؛ مهدی بلوچی مدیرشعب بانک مسکن استان، بسته خدمات این بانک  شامل  مزایا و شرایط ویژه حساب صندوق مسکن یکم، تسهیلات بافت فرسوده ، تضمین معاملات فروش اقساطی مسکن، حساب امانی ویژه پیش فروش ساختمان و افزایش سقف تسهیلات مشارکت مدنی احداث واحدهای مسکونی را تشریح کرد.
    وی گفت : بانک مسکن همواره به عنوان یک بانک تخصصی توسعه ای دولتی در بخش مسکن وساختمان با سابقه 78 سال فعالیت در عرصه مسکن و تسهیلات دهی به صورت حرفه ای و تخصصی در این زمینه عمل کرده است و در دولت تدبیر و امید نیز ، این فعالیت های تخصصی به صورت کامل و جامع و توسعه ای در ریل اصلی صنعت مسکن و ساختمان قرار گرفته است.
    مدیراستان بانک مسکن استان  اصفهان درادامه با تشریح کامل شرایط تسهیلات صندوق مسکن یکم و بافت فرسوده تصریح کرد : ما آمادگی داریم تا به هم استانی ها ، انبوه سازان و درخواست کنندگان تسهیلات ساخت وساز به صورت پکیج کامل در قالب صندوق زمین و ساختمان هم از نظر اعتباری و هم به عنوان  تامین کننده منابع مالی خدمات ویژه وانحصاری ارائه کنیم.
    بلوچی ضمن اشاره به شرایط آسان اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و همچنین نرخ تک رقمی بی سابقه سود تسهیلات صندوق مسکن یکم بر ضرورت همکاری و همیاری دستگاه های مرتبط به منظور اطلاع رسانی و ترغیب متقاضیان تاکید کرد.
    زرگرپور استاندار اصفهان نیز طی سخنانی با اشاره به اعتبارات مربوط به بافت فرسوده و خرید مسکن اظهار داشت : با وجود تسهیلات خوب و نرخ‌های قابل قبول تسهیلات مربوط به خرید واحدهای مسکونی ، لازم است تا بررسی های لازم به منظور استفاده بهینه و بیش از پیش محصولات جدید بانک مسکن در جهت رونق بخش ساختمان و مسکن در استان و به تبع آن ایجاد اشتغال از سوی دستگاه های ذی ربط انجام پذیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو