عصر بازار

ارایه وام بلاعوض ۲۵ میلیون تومانی به مددجویان فیروزکوه

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه گفت: سقف کمک بلاعوض خرید و نوسازی کمیته امداد برای مددجویان فیروزکوه ۲۵ میلیون تومان بوده که اولویت این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است.

ارایه وام بلاعوض ۲۵ میلیون تومانی به مددجویان فیروزکوه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برای 6 هزار خانواده تحت حمایت شهری و روستایی شهرستان فیروزکوه، از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از 3 میلیارد ریال هزینه احداث و خرید مسکن مناسب انجام شده که از این رقم 580 میلیون ریال با مشارکت خیران تأمین شده است.

    وی در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 61 مسکن مددجویی و فضاهای جانبی آن‌ها تعمیر و بازسازی شده و بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال به منظور تعمیر و مقاوم‌سازی مسکن خانواده‌های تحت حمایت از محل منابع امدادی تأمین و پرداخت شده است.

    ارجمندیان تصریح کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است تا یکایک خانواده‌های فاقد مسکن مناسب، از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند، همچنین توجه به ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت مسکن مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود.

    مدیر کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه کمک بلاعوض خرید و نوسازی کمیته امداد برای مددجویان شهری 25 میلیون تومان محاسبه شده که اولویت ارایه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است، بیان کرد: در مجموع برای احداث و تحویل سه واحد مسکن روستایی، یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است که 600 میلیون ریال آن از منابع امدادی، 600 میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 300 میلیون ریال نیز با مشارکت خیران تأمین شده است.

    وی در پایان گفت: برای احداث و خرید سه واحد مسکن شهری بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده که 600 میلیون ریال از منابع امدادی، 280 میلیون ریال با مشارکت خیران و مابقی آن از محل آورده مددجو تأمین می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی