عصر بازار

کشف ۲۲ کیلوگرم و ۱۰ میلیارد ریال طلای قاچاق در فارس

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: افزون بر ۲۲ کیلوگرم هروئین و ۱۰ میلیارد ریال طلای قاچاق در ۲ عملیات جداگانه پلیس در این استان کشف شد.

کشف ۲۲ کیلوگرم و ۱۰ میلیارد ریال طلای قاچاق در فارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: کشف 22 کیلو و 800 گرم هروئین در بازرسی ‌یک دستگاه خودرو پژو 405 در جاده شیراز - فسا صورت گرفت.
    وی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند شخصی با ایجاد یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت گسترده در این امر فعالیت می کند.
    فرمانده انتظامی استان فارس افزود: پس از اطمینان یافتن از این موضوع که نامبرده قصد دارد با همدستانش یک محموله مواد مخدر را به استان فارس و شهر شیراز انتقال دهد، در این راستا مأموران به محور شیراز – فسا اعزام و با انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را در حالی که بدون سرنشین رها شده بود، شناسایی کردند.
    وی گفت: با مراقبت های نامحسوس مأموران، صاحبان این محموله مواد مخدر که سه نفر بودند، به محل پارک خودرو مراجعه که در یک عملیات غافلگیرانه همگی آنان دستگیر و به همراه خودرو به مقر انتظامی اننتقال داده شدند.
    سردار گودرزی گفت: در بازرسی از این خودرو 22 کیلو و 800 گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در صندلی عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
    وی اظهار کرد: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خواهد بود و مأموران جان بر کف نیروی انتظامی استان به حکم قانون به شدت با آنها برخورد می کنند.
    ** کشف 10 میلیارد ریال طلای قاچاق در شیراز
    فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: در عملیاتی دیگر، ‌پنج کیلو و 170 گرم طلای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان شیراز کشف شد.
    سردار گودرزی افزود: ‌مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی حامل مقادیری طلای قاچاق است، بلافاصله هماهنگی های لازم را با مأموران پلیس فرودگاه شیراز انجام دادند.
    وی افزود: مأموران پلیس فرودگاه پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر را شناسایی کردند و ضمن دستگیری به باجه پلیس انتقال دادند.
    فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این وسایل همراه این فرد مقدار پنج کیلو و 170 گرم طلای قاچاق و فاقد فاکتور معتبر قانونی، کشف شد.
    گودرزی افزود: پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم تحویل مقام قضائی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی