عصر بازار

همکاران شرکتی تحت پوشش شرکت آتیه سازان مهر قرار می گیرند

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از آغاز فعالیت شرکت سهامی کارکنان شرکتی بانک با نام "آتیه سازان مهر" خبر داد و گفت: ایجاد انگیزه، افزایش تعهدات سازمانی، کمک به معیشت همکاران شرکتی و بازنشستگان و ارتقاء رضایت این همکاران از مهم ترین اهداف راه اندازی این شرکت می باشد.

همکاران شرکتی تحت پوشش شرکت آتیه سازان مهر قرار می گیرند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این رابطه گفت: شرکت سهامی آتیه سازان مهر در راستای ارتقاء خدمات به همکاران شرکتی و ارتقاء سطح رضایتمندی آنان تشکیل شده است و برنامه های متعدد و متنوعی در حوزه تسهیلات رفاهی در دستور کار آن قرار دارد و سهام دار اصلی این شرکت نیز این عزیزان می باشند.

    ایمانی خاطر نشان کرد: هدف از تاسیس و راه اندازی این شرکت که سهام داران اصلی آن همکاران شرکتی و کارکنان بانک مهر اقتصاد می باشند، ایجاد زمینه ای امن و مطمئن برای امنیت شغلی و کمک به درآمد کارکنان شرکتی، ارتقای رضایت و انگیزش آنان می باشد.

    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد  بر لزوم سرمایه گذاری دقیق و منطقی در بخش های امن و پربازده این شرکت تاکید کرد و ابراز داشت:کسب سود مناسب و قابل قبول منوط به سیاست گذاری دقیق در این حوزه خواهد بود که ما حصل این سرمایه گذاری  در زندگی  سهامداران این شرکت نمودخواهد داشت.

    وی با اشاره به اینکه اعضای هیات مدیره حافظ منافع سهامداران شرکت می باشند، این موضوع را مسئولیتی خطیر برای آنان بیان کرد و گفت: برنامه های متنوع و متعددی برای شروع به کار شرکت پیشنهاد شده است که امیدواریم با یاری خداوند متعال و تلاش مسئولین و کارکنان آن در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده موفق باشیم.

    ایمانی موفقیت ها و دستاوردهای بانک مهر اقتصاد در سال های اخیر را مرهون زحمات کارکنان پر تلاش بانک دانست و عنوان کرد: معتقدیم بهره وری سرمایه انسانی از مولفه های اصلی پیشرفت است بنا بر این توجه به نیازهای مادی و معنوی به عنوان ارزش های کلیدی و شاخص در بحث سرمایه انسانی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

     

    وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی همکاران از آن ها خواست تا با همدلی و همراهی در مسیر نیل به اهداف عالی بانک مهر اقتصاد و دست یابی به چشم انداز پیش بینی شده با یکدیگر همگام شوند.

    گفتنی است همکاران محترم شرکتی می توانند هر گونه نظر، انتقاد و یا پیشنهادی که در خصوص راه اندازی این شرکت دارند را در قالب کامنت در ذیل خبر مرقوم نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو