عصر بازار

کفایت،تخصص و امانتداری لازمه مدیریت در جامعه اسلامی

عصر اعتبار- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد با حضور در استان البرز از کفایت، تخصص و امانتداری به عنوان ویژگی های یک مدیر در جامعه اسلامی یادکرد.

کفایت،تخصص و امانتداری لازمه مدیریت در جامعه اسلامی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت الاسلام و المسلمین شیخی- مسئول حوزه نمایندگی در بانک مهر _ در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی، گفت: خانواده بزرگ بانک مهر اقتصاد مجموعه ای ارزش محور است از اینرو پرداختن به امور فرهنگی در راستای مسئولیت های اجتماعی از اولویت های اصلی این مجموعه محسوب می شود.
    مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به ویژگی های مدیریت مطلوب در جامعه اسلامی، بیان کرد: مدیریت در این جامعه مستلزم کفایت، تخصص و امانتداری است و بانک مهر اقتصاد با تکیه بر همین ویژگی سرمایه های انسانی خود توانسته اعتماد مردم را جلب کند و خود را به عنوان یکی از مجموعه های ارزش محور، معرفی نماید.
    حجت الاسلام شیخی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان حدیثی از پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: نزدیکترین مردم به پیامبر (ص) کسانی هستند که خصلت های بارز راستگویی، امانتداری، وفای به عهد، حسن خلق و مردم داری در آنها دیده شود.
    وی ضمن تاکید بر به جای آوردن فریضه نماز اول وقت، افزود: همانطور که رعایت دستورالعمل های بانکداری اسلامی امری مهم و حیاتی در نظام بانکداری تلقی می شود، خواندن نماز اول وقت همراه با حضور قلب و معنویت نیز صفا بخش روح و ضمیر آدمی است.
    حجت الاسلام شیخی در ادامه تقویت نظام اسلامی را امری مهم عنوان کرد و اظهار داشت: کمک به انسجام و وحدت نظام اسلامی باید یکی از اولویت های مردم و مسئولین باشد، چرا که در صورت قدرت و یکپارچگی، هیچ دشمنی نمی تواند ضربه ای به نظام و متعاقب آن مسلمانان وارد نماید.
    در ادامه این دیدار پیمان موحد_ رییس اداره امور شعب استان البرز _ گفت: همکاران جوان و ارزشی ما دراستان البرز با آگاهی و همتی پایدار و انجام اقدامات موثر می کوشند موجبات رشد و اعتلای بانک را در تمامی شاخص ها فراهم نمایند.
    موحد با اشاره به حضور پر رنگ کارکنان استان در تمامی عرصه های فرهنگی گفت: همواره در تمامی زمینه ها پشتیبان و یاور انقلاب و مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب بوده و هستیم و بی شک در بحث فرهنگی نیز حضور موثری داشته و امیدواریم روز به روز بر موفقیت بانک افزوده شود.
    گفتنی است در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به همراه جمعی از مدیران استان در راستای ادای احترام به جایگاه والای شهدا از خانواده شهدای مدافع حرم، مهدی قاسمی و مرتضی مصیب زاده دیدار به عمل آوردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی