عصر بازار

کشف ۳۰۰۰ سکه تقلبی از چوپان دروغگو

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف سه هزار سکه تقلبی و انهدام باند ۶ نفره کلاهبردار و سارق در شهرستان دزفول خبر داد.

کشف ۳۰۰۰ سکه تقلبی از چوپان دروغگو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، سردار محمد رضا اسحاقی گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با استفاده از سکه های تقلبی به وسیله ارسال پیامک در شهرستان دزفول موضوع بصورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی به سرنخ هایی دست یافته و در ادامه موفق شدند اعضای یک باند سه نفره که در زمینه فروش سیم کارت های غیر قانونی فعالیت داشتند ، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر کنند.
    وی تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته از متهمان مشخص شد این افراد تعداد 84 سیم کارت تلفن همراه را بصورت غیر قانونی فعال و با هدف کلاهبرداری با قیمت بالایی در اختیار افراد شیاد قرار می دادند.

    فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در ادامه تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، تعداد سه کلاهبردار را که از طریق سیم کارت های غیر قانونی با ارسال پیام هایی با مضمون "بنده چوپان هستم، مقادیر زیادی سکه طلا پیدا کرده ام و قصد فروش آنان را دارم" از طعمه های خود در چند استان کشور کلاهبرداری می کردند شناسایی، که با هماهنگی مقام قضائی حین معامله سکه های تقلبی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

    سردار اسحاقی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد سه هزار سکه تقلبی، هفت دستگاه گوشی تلفن همراه ، 12 عدد سیم کارت و یک عدد سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

    وی در خاتمه ضمن اشاره به معرفی 6 کلاهبردار و سارق به مراجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد : هرگز فریب وعده های دروغین اینگونه افراد سودجو و فرصت طلب را نخورده و در صورت دریافت چنین پیامک هایی قبل از انجام هر گونه اقدام مراتب را سریعاً به پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو