عصر بازار

حضور تامین اجتماعی در نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی پیشران توسعه ملی

عصر اعتبار- سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به این سازمان در نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی که از ٢۴ بهمن تا ٢۶ بهمن در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

حضور تامین اجتماعی در نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی پیشران توسعه ملی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بنابر اعلام  سازمان تأمین اجتماعی، این نمایشگاه به ابتکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور صندوق‌های بازنشستگی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به آن‌ها برگزار می‌شود.

    حضور نمایندگان شرکت‌های خارجی و فعالان اقتصادی در این نمایشگاه فرصتی برای همکاری مشترک اقتصادی و بازاریابی شرکت‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند و شرکت‌های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی نیز از این فرصت به خوبی استفاده می‌کنند.

    در این نمایشگاه که بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان اقتصادی ایران در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل محسوب می‌شود، ٢۰ هلدینگ تخصصی با بیش از 4۰۰ شرکت زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی با سهمی بالغ بر ٢5 درصد از تولید ناخالص ملی حضور دارند.

    بسترسازی مقدمات پیشبرد برنامه توسعه اقتصادی کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی، گردهمایی هدفمند فعالان اقتصادی و ایجاد و توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و هم‌افزا، ایجاد زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های پیش‌رو و همچنین تجمیع ظرفیت‌ها و حلقه‌های علمی، صنعتی و بازرگانی موثر بر اقتصاد کشور از جمله اهداف و ظرفیت‌های این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی